No SSO cookie

Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart

voteaza
(0/ 0)
Arta raliului la ea acasa
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart

Prima tangenta cu gama Ralliart de la Mitsubishi am avut-o in cadrul unui test-drive organizat de marca nipona la Barcelona. Atunci, am avut ocazia sa pun mana pe noile Lancer Ralliart si Lancer Sportback. Dupa aproape un an, Lancer Sportback este disponibil si in Romania. Despre Ralliart, putem spune ca este o filosofie aparte in gama producatorului nipon. Inspirat din lumea raliurilor, lumea modelelor Mitsubishi, si imbinat cu un design vecin cu arta, kit-ul de exterior impresioneaza si profanii lumii automobilistice. Masini.ro a testat Mitsubishi Lancer Sportback, dotat cu un kit de exterior marca Ralliart. De la inceput merita sa precizam ca Ralliart este, ca si conceptie, veriga lipsa dintre Lancer si gama de performanta EVO. MOTOR Masini.ro a testat Mitsubishi Lancer Sportback, dotat cu un propulsor MIVEC de 1.8 litri si transmisie manuala cu 5 rapoarte. Modelul testat dispune de o putere de 143 de cai, disponibili la 6000 rot/min, si un cuplu maxim de 178 Nm, realizabili la 4.250 rot/min. Propulsorul Mitsubishi nu ofera suficientul necesar de putere unui model ca Sportback, dar nici nu dezamageste ocupantul din scaunul soferului. Apasarea pedalei de acceleratie nu primeste un raspuns imediat, dar impresioneaza din start prin zgomotul fenomenal al motorului, amplificat si de evacuarea sport. Consumul in mediul urban se situeaza in jurul valorii de 10.5 litri la 100 km, in timp ce consumul extern coboara pana la 8.0 litri la 100 km. Performantele modelului Lancer Sportback sunt demne de luat in seama pentru orice iubitor al condusului sportiv. Vorbim de un timp de acclerare de la 0 la 100 km/h de 10.4 secunde si de o viteza maxima de 196 km/h. Lancer Sportback este dotat cu o cutie de viteze cu 5 trepte. Desi acest aspect pare invechit, trebuie sa mentionam ca elasticitatea de care da dovada cutia in treapta a 5-a face posibila acclerarea pana la 170-180 km/h fara niciun fel de probleme. DESIGN La acest capitol Mitsubishi a dat tot ce a putut in cazul Sportback. Ajutat si de kit-ul Ralliart, noul Lancer Sportback arata ca un model extrem de agresiv, cu linii puternice si unghiuri ascutite. Grila frontala gigant, spoilerul agresiv, eleronul acoperisului sau gura cromata a evacuarii sunt cateva dintre elementele care transforma Lancer Sportback Ralliart intr-o adevarata bestie, dupa care intorc capul cu admiratie si uluiala mai toti participantii la trafic. Daca la exterior vorbim de un look care poate fi definit prin unghiurile ascutite, inspirate din infatisarea unui avion de vanatoare, la interior luam contactul cu doua caracteristici definitorii: confortul si luxul. Finisarile excelent executate, materialele de calitate superioara si sistemele multimedia de ultima generatie, prin care se evidentiaza sistemul de navigatie, sunt cateva exemple clare in ceea ce priveste nivelul superior la care se gaseste noul hatchback sport. Si pentru ca tot staruim asupra interiorului merita sa spunem ca gradul de protectie al pasagerilor se gaseste la un nivel maxim. Cele noua airbag-uri de la interior plus multitudinea de sisteme de siguranta (ABS, ASC, AWC) fac din modelul nipon una dintre cele mai sigure sportive de pe piata. Dotat cu jante cromate de 17 inch, modelul testat de noi a avut un real succes la public. FEELING Functiile de reglare a scaunelor si volanul cu trei spite sunt primele caracteristici care fac soferul mai mult decat confortabil si in acelasi timp entuziast la bordul masinii de vanatoare Lancer Sportback Ralliart. Feelingul sportiv este oferit si de pedalierul din inox sau de tinuta de drum mai mult decat impecabila. Prevazut cu o suspensie rigida, vehiculul nu are probleme de comportament in virajele largi, negociate cu mare viteza, dar tinde sa aiba un comportament supraviratoriu in virajele stranse. Soferul primeste cu usurinta un raspuns sportiv, dar sufera cand vine vorba de vizibilitate. Unghiul de inclinare al parbrizului in corelatie cu montantul A si luneta destul de mica fac ca vizibilitatea sa aiba cateva cusururi In schimb, camera video pentru parcarea cu spatele este una dintre optiunile care fac ca micile neajunsuri sa fie spulberate. PRET Lancer Sportback Ralliart are in Romania un pret de plecare de 15.996 euro fara TVA, lucru care il pune in avantaj fata de principalul competitor de pe piata, hatchback-ul Subaru Impreza. Robert Gherghe
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.6561 :: 21.09MB