Sub capota fata a SUV-ului suedez se gaseste un motor de 2.4 litri, in cinci pistoane, care a primit si el o mica infuzie de steroizi, in sensul ca, fata de precedenta versiune, avem de-a face cu 205 CP, fata de cei 185 disponibili pana acum. Si cum niste cai putere in plus nu strica niciodata, n-am facut decat sa ne bucuram la auzirea vestii si sa profitam din plin de ei.
Cei 205 CP, sau 151 kW sunt disponibili la 4000 rpm, pe cand cuplul motor, de 420 Nm este prezent inca de la 1500 rpm, pe o plaja intinsa pana la 3250 rpm.Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 28 March 2011 09:04
masina este frumoasa si foarte bine dotata.ce nu se spune in articol este faptul ca d.p.dv.tehnologic (in special ansamblul motor cutie de viteza) volvo este o generatie sau poate doua in urma concurentei de la audi,bmw sau mercedes.pt o diferenta de pret de 3-5 mii euro (suma care nu cred sa conteze f mult pt cineva care isi permite o masina de 50 mii euro)poti cumpara o masina (Q5,X3,sau GLK),care este net superioara si care are o depreciere mult mai mica in timp (volvo se vinde f greu si mult sub valoarea meritata,pt ca nu este o marca cautata la noi).
scris de Anonim 25 March 2011 12:35
In afara de cateva greseli de ortografie (cateva,putin spus),frumos comentariu,felicitari!
scris de Anonim 25 March 2011 09:52
salut
scris de Anonim 25 March 2011 01:46
Multumim de atentionare, Teo. Greselile semnalate sunt pretul pe care-l platim pentru o tehnologie inca noua, dar nepusa perfect la punct: tastatura wireless. Le-am corectat.
scris de Anonim 24 March 2011 03:04
Dupa parerea mea nu exista concurenta!!Nu exista masina(deci nu ma refer doar la suv) mai sigura,mai economica,mai ieftina,mai frumoasa,punand toate acestea intr-un raport!Volvo le are pe toate!Unele masini sunt mai frumoase,dar au un consum mai mare,sau sunt mai puternice,dar scumpe,etc..La volvo gasesti tot!Nu vorbesc despre 300 sau 400 caluti cu kre nici nu ai ce face..(acelea chiar sunt de fitze,pt k nu vei folosi niciodata kpacitatea maxima dak tii la viata ta).Concluzia:Volvo is the best!!
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.