No SSO cookie

Volkswagen Golf

voteaza
(0/ 0)
Test-drive cu noul VW Golf
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Volkswagen Golf

Daca ar fi sa vorbim despre cel mai cunoscut model auto de pe piata europeana nu am avea mari batai de cap in nominaliazarea lui. Este Volkswagen Golf. Povestea celui mai de succes model german de la celebrul Beetle incoace incepea in 1974, cand aparea prima generatie a unei masini care a ajuns in 2008 la a sasea reprezentare pe scena mondiala. Volkswagen Golf 6 duce mai departe o mostenire mai mult decat impresionanta, peste 26 de milioane de unitati vandute in dreptul predecesorilor sai. Noul VW Golf nu necesita o prezentare speciala, modelul fiind o continuare naturala a celei de-a 5-a generatii Golf produsa de germani. Daca toata lumea se astepta ca noul Golf sa reprezinte o revolutie, cel putin in materie de design, lucrurile n-au stat deloc asa, Volkswagen cautand doar sa duca mai departe traditia si succesul de care s-au bucurat de la primul Golf. Asadar, noul Golf nu se remarca prin revolutie, ci doar constructie, in buna traditie a evolutionismului de tip nemtesc. Volkswagen a creat un nou Golf, o masina mai dotata, mai bine lucrata si mai atractiva, toate acestea fara sa se indeparteze de la simbolul de baza al modelului. La constructia noului model, VW a avut o filosofie clara: sa creeze 'cel mai bun Golf din toate timpurile'. Pentru a realiza acest obiectiv destul de dificil, VW s-a intors la origini. Astfel, germanii l-au angajat pe italianul Walter De Silva, designerul noului Golf, sa preia ceva din filosofia Giugiaro, prezenta pe primul Golf creat vreodata. Masini.ro a testat noul VW Golf, dotat cu motorul 2.0 TDI si 140 de cai putere. MOTOR VW Golf 6 pune la dispozitia clientilor unul dintre cele mai bune diesel-uri de pe piata. Unitatea 2.0 TDI cu o putere de 140 de cai este un raspuns simplu dat de germani celor care doresc un motor agil, relativ puternic si economic. Fara sa aiba veleitati deosebite, propulsorul german isi pastreaza blazonul si dovedeste ca este o optiune perfecta pentru o masina care vrea sa intruchipeze perfectiunea in segmentul sau. Cu un cuplu maxim de 320 Nm, TDI-ul de 2.0 litri iti arata ca noul Golf nu glumeste si dovedeste ca este un vehicul care poate da dovada si de agresivitate. Cuplul maxim impresionant, realizabil foarte jos, la 1750 rot/min, face ca noul Golf cu motor de 2.0 litri TDI si 140 de cai putere sa sprinteze fara niciun efort la apasarea pedalei de acceleratie. Motorul pune la dispozitia soferului toti cei 140 de cai la 4.000 rot/min, momentul in care Golful iti arata ca este o masina rapida, puternica si fara cusur din punct de vedere tehnic. Daca tot am vorbit de tehnica sa nu uitam una dintre principalele minuni realizate vreodata de VW: DSG. Cutia cu sapte trepte DSG si injectia common-rail intregesc perfect imaginea tehnica a noului Golf. FEELING Pe langa noul interior, mult mai atractiv si mai dinamic decat ceea ce oferea Golf inainte, cea de-a 6-a generatie a modelului german incanta de la prima apasare a pedalei de acceleratie. Gratie cuplului maxim impresionat si a puterii mai mult decat suficiente, Golf 2.0 TDI ofera o placere reala celui aflat in spatele volanului. Cu adevarat incantatoare sunt noua generatie a cutiei DSG, sistemul DCC, format dintr-o serie de senzori care calculeaza cursa fiecarei suspensii in functie de conditiile de rulare ale fiecarei roti in parte, ACC (Cruise Controlul Adaptiv) sau Park Assist, care practic iti parcheaza masina singur. Dincolo de aceste aspecte tehnice, VW Golf este un model care se poata lauda cu o tinuta de drum ireprosabila, cu o stabilitate corecta in viraje, oricat de dificile ar fi acestea, si un consum mai mult decat decent. Performantele nu sunt deosebite, dar se situeaza in limita decentei acestui segment. Vorbim de un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 9.3 secunde wsi o viteza maxima de 210 km/h. Este mult mai util sa precizam ca vehiculul s-a comportat extrem de bine la viteze inaintate, dand dovada de stabilitate si de o rulare corecta. DESIGN Din punct de vedere estetic, noul Golf are menirea de a dinamiza ceea ce am vazut pana acum la cele cinci generatii anterioare ale modelului german. Forma aerodinamica a sectiunii frontale disponibile intr-un nou design optimizeaza rezistenta aerodinamica. Se remarca si blocurile de lumini duble cu semnalizatoare montate in pozitie inferioara transversala. Deasupra farurilor se identifica linia proeminenta a aripii orientata in sus. Alaturi de grila frontala si de barele de protectie in culoarea caroseriei, aceste elemente reprezinta o caracteristica dinamica de design. Spatele musculos accentueaza imaginea puternica a modelului Golf. Luminile de pozitie impunatoare dispuse ca doua cercuri concentrice sunt integrate pe jumatate in clapeta bine conturata montata in spate. Luneta cu dimensiuni generoase asigura o vizibilitate deosebita. Linia noului Golf are ceva din agresivitatea lui Scirocco, dupa cum recunostea si Walter De Silva, designerul care s-a ocupat de proiectarea noului model. Frumosul exteriorului este implinit si de ceea ce a pregatit VW la interior. Fara sa intram in detalii, se stie ca VW ne-a plictisit cu interiore sobre, cu materiale mai putin placute si finisaje regretabile. Aceasta buba a fost rezolvata de VW, prin implementarea unor materiale extrem de placute la atingere si finisaje de cea mai nobila spita. Insa, chiar si in aceste conditii, organizarea interiorului ramane similara cu ceea ce gasim pe Golf 5, dar confortul si placerea cresc vizibil. VW a lucrat la ergonomia noului model, toate elementele de operare si intrerupatoarele se afla la locul potrivit, fiind dispuse intuitiv. De asemenea, noul Golf ofera un interior spatios. PRET Masini.ro a testat noul VW Golf cu motor de 2.0 litri TDI si 140 cai putere, prevazut cu cutie automata DSG. Pretul pentru aceasta versiune se ridica la 21.510 euro cu TVA. Robert Gherghe
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2631 :: 17.01MB