No SSO cookie

Noul Golf Plus Highline

voteaza
(0/ 0)
Noul Golf Plus Highline
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Noul Golf Plus Highline

Noul Golf Plus Highline Golf Plus ar trebui sa fie ceea ce isi doresc romanii: o masina care sa fie deopotriva relativ mica, spatioasa, confortabila, puternica, economica si rapida. Si cum se pare ca nu numai romanii si-au dorit o masina care din punctul de vedere al specialistilor trebuia sa fie un fel de struto-camila, iata ca VW ofera varianta de upgrade de la Golf VI- Golf Plus. Si cum Golf VI n-a reprezentat o masina tocmai noua, fata de Golf V, ne-am asteptat ca si Golf Plus sa fie doar o imbunatatire a precedentului model de hatchback cu caroserie inalta. Ceea ce nu s-a intamplat, Golf Plus fiind o evolutie directa din Golf VI. Golf Plus este deci o masina care se adreseaza familistilor, valentele acestui tip de clienti fiind cel mai bine puse in practica de modelul in cauza. Motor Parintii de drept si reinventatorii motorizarilor diesel, germanii, nu s-au dezmintit nici la acest 2.0 TDI. Apartenenta sa la noua clasa de motoare cu combustie interna poate fi remarcata inca din exteriorul masinii, fara a ridica capota fata: desi diesel, motorul 2.0 TDI este atat de silentios incat nu poti face diferenta dintre el si un motor cu aprindere prin scanteie. Cei 140 CP sunt mai mult decat arhisuficienti pentru Golf Plus, dar daca mai punem in ecuatie si cei 320 Nm avem in fata o intruchipare a ceea ce inseamna "Das Auto"! Cu siguranta nemtii nu-si doresc un loc in spatiu, ei vor sa fie primii pe segment. Motorul, intalnit si la varianta normala Golf VI, este extrem de agil, mai degraba sportiv decat ce te-ai astepta sa gasesti pe o masina de familie. Cuplat la o cutie manuala cu sase trepte, motorul de pe Golf Plus poate face adevarate minuni in traficul aglomerat, dar cu siguranta valoarea sa poate fi pusa,indiscutabil, in evidenta la un drum lung. Pentru alte detalii despre acest minunat motor german, expunerea deja existenta pe site ar fi de mare folos cui ar avea curiozitati suplimentare. (http://masini.ro/drivetest/prezentare/28/volkswagen-golf.htm) Feeling Golf Plus este masina care-ti sa senzatia ca pleci intr-o vacanta si te intorci in deplina siguranta. Asta nu numai gratie motorului si excesului de putere al acestuia, dar mai ales datorita nenumaratelor sisteme de protectie ale pasagerilor si celor de facilitare a sofatului. Fiind vorba de o evolutie a Golf-ului standard, pot afirma doar ca pare un frate un pic mai mare al acestuia. Cu un interior versatil si spatiu mai mare decat al versiunii de baza, Golf Plus este exact ceea ce s-a dorit a fi: o masina care se poate manevra extrem de usor, se poate conduce in maxima siguranta, arata senzational de bine, este economica si rapida. Cum am mai spus, in categoria semi monovolumelor este ceea ce au vrut nemtii sa fie: liderul. Design La capitolul design nu se poate adauga nimic in plus fata de modelul de baza, decat asa cum am mai afirmat anterior: putin mai inalt, ceva mai spatios si cu un interior supus altor intrebuintari decat ale modelului de baza, Golf Plus este un Golf VI la care s-au accentuat valentele masinii de familie. Masutele de pe spatarul banchetelor fata sau bancheta spate-mijloc care se poate transforma in masuta pentru pasagerii din spate, numeroasele spatii de depozitare, banchetele spate rabatabile independent iata diferentele de ordin util, mai degraba, decat stilistic. dar felul in care sunt realizate, compozitia materialelor, fac parte din bine-cunsocutul stil german care readuce inca o data in actualitate celebra zicala "nu e facut de mana omului,e facut de neamt". Pret Pretul variantei testate de masini,ro nu este disponibil, fiind un model personalizat, de show-room. Totusi, preturile pentru acelasi model, insa varianta Golf Plus Trendline sunt: 12.102 Euro - pret fara TVA si 14.401 Euro pret cu TVA.
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4890 :: 21.05MB