No SSO cookie

Seat Exeo

voteaza
(0/ 0)
Test-drive cu Seat Exeo
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Seat Exeo

Seat a beneficiat de resursele Grupului Volkswagen si a lansat pe piata unul dintre cele mai interesante sedanuri: Exeo. Bazat pe platforma vechiului Audi A4, noul Seat Exeo propune un model cu un design atractiv, dotari moderne si motorizari nenumarate.Sedanul spaniol nu mosteneste doar caracteristice modelului Audi A4, ci preia si o serie de motorizari existente in cadrul grupului german. Spaniolii pun la dispozitia clientilor o gama variata de motoare pe benzina, de la propulsorul de 1.6 litri pana la fantasticul motor de 2.0 litri TSI cu 200 de cai putere. Fanii diesel-ului pot alege intre variantiunile TDI-ului de 2.0 litri, disponibil in versiunile cu 143 respectiv 170 de cai putere. Masini.ro a testat noul Seat Exeo 2.0 TDI cu 143 CP, pus la dispozitie de dealerul Seat si Audi, Porsche Bucuresti Vest 2. MOTOR Seat Exeo 2.0 TDI 143 cai putere s-a dovedit a fi combinatia perfecta intre performanta si consum pentru noul sedan din gama marcii spaniole. Chiar daca nu vorbim despre editia de top a TDI-ului de 2.0 litri, turbo-dieselul cu 170 de cai putere, motorul testat de Masini.ro a dat dovada de cursivitate, elasticitate si de un consum foarte bun pentru o masina cu o masa de o tona si jumatate. Motorul lui Seat Exeo raspunde prompt in momentul in care apesi pedala de acceleratie, gratie cuplului maxim de 320 Nm, moment maxim care incepe foarte jos la 1.750 rot/min. Cuplul maxim este disponibil in paleta de turatii care incepe la 1.750 rot/min si ajunge pana la 2.500 rot/min. Propulsorul grupului VW da dovada de suficienta putere, cei 143 de cai fiind disponibili la 4.200 rot/min. Astfel, putem sublinia si anumite caracteristici sportive ale sedanului Seat, fara ca modelul spaniol sa exceleze in vreun fel la acest capitol. Motorul este cuplat la o cutie de viteze cu 6 rapoarte, care da dovada de un comportament corect. Este de remarcat cursa precisa a schimbatorului, insa putin cam lunga si etajarea exceptionala de care dovada cutia manuala Seat. Cele mai productive trepte ale cutiei manuale de pe Seat Exeo sunt 3 si 4, in aceste viteze motorul dand dovada de agilitate si forta. Prevazut cu norme de poluare Euro 5 si ingjectie directa common-rail, propulsorul 2.0 TDI cu 143 de cai inregistreza cifre impresionante ale consumului. Vorbim de un diesel care mananca in traficul aglomerat al Bucurestiului circa 8 litri la 100 km, cu aerul conditionat pornit, un diesel care poate ajunge la un consum extra-urban de 4,5-5 litri la 100 km. Seat Exeo dotat cu motorul testat de Masini.ro, pare a fi cea mai inteleapta, cea mai echilibrata alegere din gama. Un motor economic, cu performante notabile si un pret corect este de cele mai multe ori cea mai buna optiune pentru un cumparator auto care cauta o masina normala cu dotari si caracteristici peste media pietei. FEELING Prima impresie pe care ti-o da modelul spaniol vine chiar de la originile sale. Urcand intr-un Exeo, nu poti sa nu te gandesti ca vei calari un Audi A4, un blocksbuster al pietei auto din anii trecuti. Dar ceea ce te intriga si mai mult este sa vezi cat de Audi A4 este noul Seat Exeo si cat de Seat a devenit fostul Audi A4. La prima vedere, doar un ochi talental sau experimentat poate distinge vreo asemanare cu Audi A4, noul Seat Exeo impunandu-si designul exterordinar cu care ne-a obisnuit marca iberica. Fara sa intram in detalii asupra caracteristicilor de ordin estetic, putem puncta tineretea si voiosenia exprimata de designerii Seat prin noul Exeo. Tintit in scaunul confortabil al modelului Exeo, esti expus la o experienta placuta, la un confort si o placere cu care privesti habitaclul care cu greu se pot intalni la multe interioare ale Grupului VW. Este de ajuns sa apesi pedala de acceleratie ca sa-ti dai seama ca puteai fi la fel de bine intr-un Audi. TDI-ul de sub capota reflecta perfect dorinta de viteza, de putere de agilitate, pe care le cauti la o masina. Performantele nu sunt tocmai iesite din comun, dar corelate cu cifrele consmului putem spune ca sunt interesante, Vorbim de un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 9.2 secunde si de o viteza maxima de 214 km/h. Nu cifrele acestea impresioneaza la noul Exeo, ci tinuta de drum foarte bine gandita de producatorul spaniol. Seat a construit un sedan care imbina perfect stabilitatea cu confortul. Suspensiile sunt setate sa ofere un oarecare confort in momentul in care sunt negociate obstacolele numite gropi ale drumurilor specifice tarii noastre, dar dau dovada si de un anume grad de rigiditate in momentul in care negociezi la viteze inalte viraje mai complicate. Cu un oarecare impuls subvirator, in virajele negociate la viteze ridicate, si cu o tinuta impecabila la drum drept, la viteze foarte mari, noul Seat Exeo se dovedeste a fi un sedan destinatfamileii, dar si clientilor care doresc un sedan cu un look si o atitudine sportiva. DESIGN Seat este recunoscuta de specialisti din intreaga lume ca o marca cu produse extrem de frumoase. Acel caracter sexy al liniilor ascutite, nervoase, cu care s-a impus Seat pe piata auto, nu putea lipsi din configuratia noului model. Exeo impresioneaza cu partea frontala, construita sa exprime agresivitate, sa dea culoare liniilor ferme ale vehicului. Totusi, designul Seat nu a sters cu buretele tabla pe care s-a desenat cu cativa ani in urma generatia precedenta a lui Audi A4. O serie de elemente ale designului Audi se mai regasesc si astazi in sculptura lui Exeo. Cea mai vizibila mostra a vechiului A4 este de remarcat cand privim masina din lateral si spate. Interiorul pastreaza, de asemenea, ceva din vechiul A4, mai ales cand privim plansa de bord sau consola centrala, dar se evidentiaza prin volanul Seat si schimbatorul imbracat in piele. Calitatea materialelor este indiscutabil una excelenta, la acelasi nivel situandu-se si executia finisajelor. Pasagerii lui Seat Exeo beneficiaza de un interior primitor si spatios. Cu un portbagaj de 460 litri, Exeo este un rasfat pentru o familie, cu toate ca nu da dovada de un confort sporit pentru pasagerii din spate. Noul Exei bnu poate priva cumparatorii de multitudinea de gadget-uri specifice automobilului modern. PRET Noul Seat Exeo are un pret de pornire de 18.837 de euro in Romania si poate ajunge, pentru versiunea de top, la 25.118 euro, cu TVA. Seat Exeo 2.0 TDI 143 CP, varianta full, testat de Masini.ro, este disponibil la Porsche Bucuresti Vest 2 (PBV2) la un pret de 23.780 euro, cu TVA inclus. Robert Gherghe
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2348 :: 17.01MB