No SSO cookie

Volkswagen Touran Cross

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Touran Cross
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Volkswagen Touran Cross

Desi este perceput ca o evolutie de sine statatoare derivata din Touran, Volkswagen Touran Cross este doar o versiune de echipare a modelului de baza. Si la aceasta ora, Touran Cross este unica varianta destinata celor care doresc sa paraseasca asfaltul, fara a se avanta prea departe pe pantele muntilor. Asta deoarece atat Golf cat si Polo Cross sunt in asteptare, vechile modele fiind scoase de pe liniile de productie. Si cum vorbim de o versiune de echipare, diferentele dintre test-drive-ul facut cu Touran Trendline 1,9 TDI si Touran Cross 1,9 TDI, sunt spre dezamagirea multora, doar de ordin estetic. Primele deosebiri, dintre Cross si modelul de baza, sunt garda la sol care este urcata cu 12 mm, prezenta jantelor din aliaj, care inlocuiesc clasicele jante din otel si bandourile cu rol deopotriva protectiv cat si ornamental care incadreaza pasajele rotilor si se continua pana pe spoilerul fata, respectiv cel din spate. Pe portierele din spate apare inscriptia Cross Touran, pentru ca nu cumva privitorul sa creada ca are in fata un Touran simplu. O alta diferenta, tot de ordin optic, este designul lampilor spate, care au primit un retus extrem de soft prin schimbarea culorilor de baza. In rest, cum masini.ro a avut in teste exact echiparea motrica disponibila si pe Touranul clasic, cum am mai spus, diferentele sunt doar de ordin optic. Cei 12 mm inaltime in plus nu schimba cu nimic comportamentul masinii in oras, si sincer, nici pe macadam. Touran Cross - echipare 1,9 TDI, cutie de viteze manuala cu sase trepte, 105 CP. Pentru detalii suplimetare, accesati test-drive-ul anterior, realizat cu modelul Touran Trendline 1,9 TDI. La capitolul dotari standard, Cross aduce in schimb un plus: ParkAssist-ul dezvoltat de inginerii de la VW. Acesta utilizeaza senzori fata si spate pentru a ajuta soferul sa gaseasca pozitia optima pentru a parca, apoi asteapta ca soferul sa schimbe in marsarier. Din acel moment, masina preia comanda directiei, in timp ce soferul nu trebuie decat sa controleze viteza si sa franeze. Si da, senzorii de parcare, care se subinteleg, sunt si ei un plus fata de versiunea de baza. Una peste alta, Cross arata mai agresiv si mai cool decat fratele cel simplu si daca as fi pus sa aleg, n-as sta o clipa pe ganduri, Cross ar fi alegerea, desi s-ar putea spune ca nu poati fi definita ca o alegere pragmatica. Pretul poate fi insa un criteriu, deoarece VW Cross Touran, 1,9 TDI varianta testata de masin.ro, costa 22.985 Euro fara TVA, 27.352 Euro cu TVA inclus. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3928 :: 21.03MB