Infiniti G37S sedan - bona deghizata
Pentru ca ne-am dorit sa vedem care ar fi diferenta dintre G37S coupe si G37S sedan, am avut la dispozitie intreg wekendul trecut varianta in patru usi a sportivei de lux japoneze.
Si pentru ca despre coupe am scris deja un intreg review, ma voi opri strict asupra diferentelor.
Daca ar fi sa aleg intre sedan si coupe, as fi pus intr-o situatie de grea incercare.
Coupeul arata cu siguranta mai frumos, este mai spectaculos, arata mai potent si daca vrei sa intorci privirile, cu siguranta ai ales bine.
Insa ce te faci cu latura practica?
Alegi sedanul, unde te bucuri de cele patru portiere si de faptul ca daca e strict necesar, poti duce un al treilea, sau chiar al patrulea pasager. Insa in varianta sedan, Infiniti G37S are un aer domesticit.
Sa nu intelegeti gresit! Nu arata "cuminte", arata doar "mai cuminte" decat coupeul. Si asta poate reprezenta un avantaj, pe de o parte datorita lipsei de cunoastere a marcii nipone, pe de alta parte datorita prejudecatilor care spun ca n-are ce "mare scula" de masina sa fie! Adica treci mai lesne neobservat in trafic, si eviti "pilotii de duminica" care parca stau la panda sa te provoace.
Dar diferentele se opresc aici. Ai spatiu suplimentar pentru pasagerii din spate, ai un portbagaj deloc neglijabil si ai in plus 2 portiere si un aer usor domestic.
Sub capota se afla aceeasi bestie de 3,7 litri capabila sa arunce pe sosea aceiasi 330 CP si sa te propulseze la 100 km/h in 5,8 secunde gratie cutiei de viteze automate cu sapte trepte. Un luptator al asfaltului deghizat in bona cumsecade. Nu starniti bona, zic!
A starnit-o Daniel Onoriu, la intoarcerea de la ultima etapa de Viteza in coasta. Pe sosea, intre Brasov si Ploiesti, unde Infiniti G37S sedan i-a aratat gratios, desi nu fara efort, spatele in doua randuri. Asta la intrecerile lansate. Pentru ca G37S are un extrem de mare potential in accelerarile dintre vitezele deja mari. Si da, oponentul nu era deloc neglijabil, un Mitsubishi Evo V, masina de antrenament.
A venit randul \\"liniutelor\\" deoarece Evo cam tusea peste 200 km/h, pe cand G37 se juca senin si 240 km/h erau o joaca de copil. Plus ca accelereaza mult mai bine intre 100 si 200 km/h.
La plecarile de pe loc G37 a pierdut datorita cutiei automate si rapoartelor acesteia, insa am certitudinea ca daca dispuneam de cutie manuala, Evo V ar fi pierdut din nou.
Infiniti G37S este acel tip de automobil care te face, teobliga sa-l adori! Este de nedescris senzatia de confort combinat cu sportivitate si siguranta pe care ti-o confera masinuta asta, indiferent daca vorbim de varianta coupe sau sedan. Este o masina de vis, care te face sa traiesti aspirational, ca sa citez o sursa din AutoItalia. Ti-l fixezi ca target si nu te lasi pana nu-l vezi parcatin garajul propriu! Pentru ca merita toti banii!
Varianta sedan se mai diferentiaza dintr-un aspect fata de coupe. Pretul este mai mic, celputin pretul de pornire. Astfel, acesta, testat de masini.ro, costa 43.500 de Euro cu TVA inclus, tapiteria de piele inclusa.
Modelul testat are insa adaugate optionale precum vopsea metalizata (800 E), transmisie automata in 7 trepte (2.100 E), trapa de sticla (1000 E), pachetul multimedia cu navigatie, Bose Premium Sound si DVD (3.200 E), si ICC-ul (Intelligent Cruise Control). Total: 51.800 Euro cu TVA inclus. Bani la care concurenta iti poate oferi... maxim o versiune domestica prin definitie si cam... atat!
Pentru alte detalii suplimentare cum ar fi: performante, consum, dotari, cititi materialul dedicat versiunii coupe.
Corvin (Cristian Szilvassy)
scris de Anonim 27 January 2011 11:56
Nu are rost sa comentez iarasi sfidarea privind mentionarea cu seninatate a incalcacarii legilor referitoare la vitezele maxime admise pe drumurile publice! Nu inteleg cum se poate asa ceva in Media/Presa? La Top Gear si in alte emisiuni si reviste DE CE NU SE FACE ASA CEVA? Macar NU MENTIONATI! Si cel mai bine NU Depasiti vitezele legale! Am avut prieteni care mi-au murit pt ca de-alde "Sena" ca tine Cristian Szilvassy, au considerat ca au mai multe drepturi si mai multa LIBERTATE (apropo cauta definitia Libertatii pt care s-a luptat in Dec 1989) decat ceilalti participanti in trafic pe drum public!
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.