No SSO cookie

Noua Toyota Avensis

voteaza
(0/ 0)
Drive test cu Noua Toyota Avensis
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Noua Toyota Avensis

Avensis, ajuns la cea de a treia generatie, a penetrat puternic piata romaneasca, gratie faceliftului primit si motorizarilor mai puternice si mai ecologice. Designul este mult mai dinamic decat al generatiei precedente, ba mai mult decat atat, noul look il duc pe Avensis departe de sentimentul pe care-l provoca vechiul model: acela de "masina de doctor". Daca Avensis II semana mai degraba cu o masina coreeana, actuala infatisare, Avensis III, il recomanda sa stea in linie cu Passat, ceea ce trebuie sa recunoastem este o performanta in ochii romanillor! Avensis III este mult mai aerodinamic si totodata mult mai impunator, ceea ce este deja un paradox. Masina este mai lunga decat precedenta cu 50 mm. avand acum 4.695 mm si 1.810 mm.latime. Masini.ro a testat modelul sedan echipat cu motorul 1.8 litri Valvematic de 147 CP. automatic. O revelatie! In primul rand, trebuie sa recunosc ca este unica masina pe care am condus-o si care face diferenta in mod foarte clar si vizibil intre condusul in modul D (drive) simplu si D+S (sport). E drept ca turatia motorului urca amenintator daca privesti doar turometrul, insa motorul nu sufera deloc, dimpotriva, nu am auzit niciodata sunetul acela gatuit de motor dus la extrema turatie. Si asta spune multe despre fiabilitatea acestui surprinzator 1.8l Valvematic. Fara sa mai adaug ca tehnologia Valvematic scade emisiile de CO2 cu 26%! Este de asemenea adevarat ca in modul sport, beculetul ECO nu s-a mai aprins niciodata, dar cui ii pasa? Daca vrei sa conduci sport, nu mai prea tii cont de economia de carburant... Interiorul, deosebit de spatios, imbina materialele destul de ieftine cu finisajele de mare clasa. De aici si bordul texturat si contrastul cu efectul de carbon aplicat acestuia. In rest liniile sunt simple, curate si ample, desi interiorului, cel mai bine i s-ar potrivi apelativul de solid, bine construit, in pofida celui de exuberant. Scaunele, departe de ce ar fi fost normal sa se regaseasca intr-o masina cu evidente valente mai degraba sportive, sunt simple si pe alocuri incomode, dar in congruenta cu interiorul bine echipat dar cu aer usor auster. Suspensia mi s-a parut mai degraba usor rigida, dar cu siguranta Toyota n-a proiectat Avensis pentru gropile si liniile de tramvai din capitala Romaniei. Dotarile difera de la varianta la varianta si de la cerintele clientului la nivelul din gama. Totusi, seonzorii de lumina, de ploaie si de parcare, erau inclusi la modelul care este clasat undeva mai degraba catre mijlocul ierarhiei. Geniale si extrem de eficiente sunt farurile adaptative, care par sa se fugareasca cu lumina lor undeva inaintea masinii, genul care "lumineaza dupa colt". Din punct de vedere economic, la un test drive de aproximativ 100 km, din care peste 60% i-am efectuat in modul Sport, Avensis nu a depasit o medie de 5-6 litri la suta de kilometri. Una peste alta, Avensis III este bine proiectata, solid construita si ca masina de familie foarte practica. Are performate bune in comparatie cu concurenta din clasa si cifre bune de consum. foto, video si text: Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6316 :: 21.05MB