Focus CC - cel mai de nișă model Ford din România, drive test cu 2.0 TDCI de 136 Cai Putere (CP) |
This topic is about Focus CC - cel mai de nișă model Ford din România, the author, adi.mitrea, wrote about: Focus CC, cabrio de noiembrie Fordul Focus CC este o apariție ciudată și semi-eclusivistă în peisajul auto de la noi. Din două motive. Nimeni nu știe ... To read more just scroll down
Focus CC - cel mai de nișă model Ford din România, drive test cu 2.0 TDCI de 136 Cai Putere (CP) |
Jan 14 2009, 10:14 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Fordul Focus CC este o apariție ciudată și semi-eclusivistă în peisajul auto de la noi. Din două motive. Nimeni nu știe ce mașină e aia care are bot de Focus, dar alt spate. Al doilea - oricum cabriou-rile sunt rare în România. Da, e un moment mai puțin oportun să lansezi un cabrio. La fel și cu testatul. Cu toate acestea, dacă îl ai și dacă soarele îți oferă măcar 10 grade Celsius, deja sunt suficiente motive să-l scoți la plimbare. Oricum, scaunele încălzite cu CINCI trepte se încălzesc cel mai repede dintre toate scaunele încălzite în care m-am așezat vreodată într-o mașină. Același interior practic, dar cam lucios, aceeași mecanică, același motor, mult mai multă personalitate față de Focus și un raport calitate preț greu de găsit în segment (31.000 de euro DDP varianta testată). Asta ar fi o descriere sumară a Focus-ului CC. Fiind primul cabrio pe care l-am condus, modelul m-a impresionat pozitiv din câteva motive. Unul ar fi că zgomotul la rulare cu mașina decapotată nu este semnificativ mai mare decât cu ea acoperită. Nici măcar la viteze mari, de 120 sau 130 km/h. Evident, satisfacția este maximă dacă ai montat paravântul. În caz contrar, experiența s-ar putea să nu mai fie la fel de plăcută. Acoperișul dur din două bucăți face ca mașina să fie la fel de rigidă ca un hatch ori un sedan în modul "acoperit". Pe de altă parte, se simte o ușoară derigidizare a caroseriei cu panourile acoperișului "la pachet", în portbagaj. Față de Focus hatch, CC-ul mi s-a părut că are o calitate a asamblării superioară și o mai bună distribuție maselor. În mod cert asta se întâmplă datorită hardtop-ului și a mecanismelor care adaugă peste 150 de kilograme în partea posterioară a mașinii. Chiar și în condițiile unui Focus cu greutate, la propriu, ar fi incorect să nu amintesc de motorul TDCI de 2 litri care, în pofida celor doar 136 de căluți, își face treaba onorabil, silențios și ieftin. Consumul mediu a fost undeva la 8,7% la mers ușor sportiv. Tot incorect ar fi să NU spun că suspensia sport și jantele de 17 inci compensează greutatea în plus și că îți dă siguranță la volan. Toate astea cu prețul unor zgomotelor specifice oricărei suspensii tari atunci când treci peste denivelări mai pronunțate. Oricum, mașina nu este și nu se vrea o sportivă. Este genul de cabrio compact cu care poți merge zi de zi la serviciu, dar care îți permite seara să admiri luminile urbane altfel decât ceilalți colegi de trafic. De asemenea escapadele în weekend la munte sau la mare pot deveni oricând o plăcere și mai mare. Și ca să vedeți cât e de practică mașina, vă spun că în week-end-ul în care am testat Focus CC a trebuit să cumpăr anvelope de iarnă pentru mașina prietenei mele. Ei bine, toate cele patru anvelope de iarnă de 155/65 R14 au încăput în portbagaj. Ca minusuri generale aș menționa faptul că decapotarea și capotarea durează cam mult (peste 25 de secunde ) și că operațiunea nu se poate face și în mers, la viteze de până la 20-30 km/h precum la alte mașini - ce-i drept și mai scumpe. Știați că Focus-ul CC este produs la uzina auto din grupul Pininfarina? Și că un alt model Ford fabricat de Pininfarina a fost StreetKa? Alte drive test-uri: Clasa A: Fiat 500 Clasa B: Dacia Sandero, Mini CooperS, Seat Ibiza 2008 Clasa compactă: Skoda Octavia 2 facelift, Fiat Bravo, Honda Civic Hybrid, Kia C’eed, Peugeot 308, Volvo C30 Clasa D: Skoda Superb 2008, Alfa Romeo 159, Volvo XC70 Crossover: Seat Altea Freetrack SUV: SsangYong Kyron, Chevrolet Captiva This post has been edited by adi.mitrea: Jan 14 2009, 10:17 PM
Attached File(s)
Focus_CC_01.JPG ( 341.05K )
Number of downloads: 3
Focus_CC_02.jpg ( 330.47K ) Number of downloads: 5 Focus_CC_03.jpg ( 298.1K ) Number of downloads: 1 Focus_CC_04.jpg ( 309.19K ) Number of downloads: 4 Focus_CC_05.jpg ( 465.99K ) Number of downloads: 2 Focus_CC_06.jpg ( 460.2K ) Number of downloads: 4 Focus_CC_07.jpg ( 331.47K ) Number of downloads: 1 Focus_CC_08.jpg ( 470.34K ) Number of downloads: 3 Focus_CC_09.jpg ( 443.8K ) Number of downloads: 2 Focus_CC_10.jpg ( 408.93K ) Number of downloads: 1 Focus_CC_11.jpg ( 585.32K ) Number of downloads: 4 Focus_CC_12.jpg ( 372.79K ) Number of downloads: 3 Focus_CC_13.jpg ( 371.66K ) Number of downloads: 8 Focus_CC_14.jpg ( 320.13K ) Number of downloads: 6 Focus_CC_15.jpg ( 295.24K ) Number of downloads: 5 Focus_CC_16.jpg ( 363.03K ) Number of downloads: 5 -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 03:35 AM |