IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Hover Cuv, jeep-ul Made in China !

This topic is about Hover Cuv, jeep-ul Made in China !, the author, DORU, wrote about: Pt articolul original: http://www.curierulnational.ro/?page=artic...5art=78194 Premiera europeana la Bucuresti La Clubul Diplomatilor, RoChin Motors, ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Hover Cuv, jeep-ul Made in China !
DORU
post Jul 12 2006, 09:49 AM
Post #1


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Pt articolul original:
http://www.curierulnational.ro/?page=artic...5&art=78194

Premiera europeana la Bucuresti
La Clubul Diplomatilor, RoChin Motors, importatorul general al primului constructor auto cu capital privat din China, Great Wall, a lansat ieri pe piata romaneasca si in premiera in Europa, vehiculul de teren Hover Cuv.
Modelul este disponibil in doua versiuni de echipare, Luxury si Super Luxury, avand atat tractiune pe doua roti, cat si integrala. Autoturismul a fost prezentat de Noudas Magoulas, CEO Alexandrion Group, si Spiros Iosifidis. La eveniment a participat Xu Jian, ambasadorul Chinei in Romania.
Motorul Mitsubishi pe benzina de 2,4 litri, cu patru cilindri in linie si 16 valve, dezvolta 126 de cai putere si este cuplat la o cutie de viteze manuala cu cinci trepte. Propulsorul indeplineste normele de poluare Euro III, constructorul lucrand la o versiune Euro IV care va permite comercializarea masinii si pe pietele vest-europene. O motorizare diesel va fi disponibila din luna octombrie a acestui an, iar o cutie automata va fi oferita din luna august.
Spiros Iosifidis a declarat ca masina a fost testata in China dupa metode similare Euro NCAP si a obtinut patru stele. Oficialul RoChin Motors a subliniat ca la finele anului masina va fi prezentata oficial la Euro NCAP pentru testele oficiale.

Dotari de top

Autovehiculele sunt dotate ABS Bosh tip 8,0, sistem de distributie electronica a fortei de franare (EBD), servodirectie, airbag-uri frontale pentru locurile din fata si sistem de franare cu discuri pe toate rotile.
Dotarile de confort includ coloana de directie reglabila, inchidere centralizata, geamuri actionate electric, reglaj electric al scaunului soferului pe trei directii, bancheta rabatabila, oglinzi reglabile electric si radiocasetofon cu schimbator de CD-uri.
Finisajele interioare ale variantei Super Luxury sunt din piele. La varianta de top, SUV-ul este dotat cu trapa Webasto.

Garantie de trei ani

RoChin Motors este membru al Grupului Alexandrion, fondat in urma cu zece ani, care deruleaza activitati in domenii precum productia si distributia de alcool, productia de materiale de constructii si produse din hartie. Compania spera ca in acest an sa vanda 350 de unitati prin cele 12 reprezentante care vor fi deschise in toata tara. Varianta 2WD (tractiune pe doua roti) va fi disponibila la pretul de 12.000 euro CIP, iar cea cu tractiune integrala va putea fi achizitionata pentru 17.500 de euro CIP. Hover Cuv are o garantie de 3 ani sau 100.000 de kilometri.

3 milioane de unitati pe an

Xu Jian, ambasadorul Chinei in Romania, a declarat ca industria auto in China este in plina dezvoltare: "Anul trecut, de pe liniile de montaj au iesit peste 3 milioane de unitati". Concret, Great Wall Motor Company este o companie listata pe Bursa din Hong Kong, iar din ianuarie si pana in prezent pretul actiunilor s-a triplat. Great Wall Motor Company este cea mai importanta companie integral privata din industria auto chineza, fiind fondata in urma cu zece ani in orasul Baoding (provincia Hebei).
Compania este specializata in productia de vehicule de teren si pick-up-uri, avand o capacitate de 400.000 de unitati anual.

Dotari Super Luxury Hover CUV (4x4)

- Model 2006
- Motor Mitsubishi SOHC 16V 4 cilindri in linie, 2.4 L, benzina
- Sistem ABS+EBD BOSH 8.0
- Servodirectie
- Dublu Air-Bag (sofer si pasager)
- Sistem cuplare 4x2 / 4x4 normal / 4x4 redus
- Actionare electrica geamuri fata / spate
- Inchidere centralizata cu actionare din telecomanda
- Coloana directie reglabila
- Coloana directie deformabila la impact
- Oglinzi retrovizoare cu actionare electrica
- Degivrare electrica luneta
- Husa acoperire portbagaj interior
- Frane disc fata / spate
- Anvelope 235/65R17 (Good Year/Michelin)
- Magazie 6 CD-uri
- Trapa electrica Webasto
- Sistem A/C automat
- Finisare interior din piele (panourile interioare ale usilor, scaune)
- Material antifrictiune
- Display VFD integrat
- Reglaj electric scaun sofer
- Bancheta rabatabila 1/3 - 2/3
- Deflector exterior hayon
- Bare suport portbagaj exterior
- Vopsea metalizata

Valentin Bolocan / valentin.bolocan@curierulnational.ro


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 12 2006, 09:54 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



2.4 litri 16 valve si 126 cp ? Astea sunt performante de motor 1.8 16v, eventual 2.0 8v... sigur nu e vorba de 126 de Kw ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R a z v a n
post Jul 12 2006, 10:21 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 639
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.585






m-am gandit ca ceva poze nu strica, sper ca asta e modelul...
oricum foarte bun pretul, chiar daca bagi masina la categoria BIC


--------------------
boom-boom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 12 2006, 10:42 AM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Sa recunoastem, ambalaj frumos... nu stiu cata incredere sa am in executie!


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Jul 12 2006, 01:38 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



La ultima expozitie de masini la Pitesti acum vreo luna -doua,era si

aceasta masina, si am avut ocazia sa o vad live.

Frumusel interiorul ,lucrat finut,cat si exteriorul.

Am inteles ca cei de la Mitsubishi o importa. ( cel putin la Pitesti)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Jul 12 2006, 02:12 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



Da si ce din China vin dar cu ce.Masinile lor sunt copii ale masinilor japoneze,americane sau germane cu technica anilor poate 1980.Eu am facut niste teste fiindca sunt pasionat de aceste masini,dar stiu un singur lucru in afara ca sunt ieftine,nu reprezinta nimic ca siguranta zero.


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Jul 13 2006, 01:44 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



China nu stie sa faca calitate ci cantitate. Nici macar creioanele si unghierele lor nu mai sunt calitative.

Anyways, ce faruri de Toyota are. Alti hoti... blush.gif

-Gica, ce masina ai?
-Made in China... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 13 2006, 04:17 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



asa au inceput si japonezii in anii '50 si coreenii la sfarsitul anilor '60... peste 10 ani se vor alege dintre firmele chinezesti una-doua care vor fi ceea ce e Hyundai acum...

sa ne amintim ca la sfarsitul secolului 19 englezii erau oripilati de calitatea proasta a marfurilor importate din Germania. De aceea au si cerut ca bunurile provenite de acolo sa fie marcate cu "Made in Germany" care ar fi trebuit sa fie un avertisment pentru cumparatori de proasta calitate. 20-30 de ani mai tarziu "made in Germany" era un semn de calitate.

acelasi lucru cu produsele japoneze in America si Europa. In anii '50-'60 erau sinonime cu proasta calitate. In anii '80 au devenit sinonimul calitatii... cine mai cumpara acum produse Grundig sau Telefunken? multi nici nu mai stiu de ele, dar toata lumea stie de Sony, Panasonic, Yamaha, Toshiba, Pioneer, etc... iar Samsung nu mai este nici el ce era acum 10 ani... este numarul unul mondial in ecrane plasma ( Sony sunt in joint venture cu ei pe acest domeniu) si numarul 3 in telefoane celulare...

and so on cu Made in Koreea, Taiwan, Singapore sau Hong Kong...

zvonul prin lumea auto e ca acum Toyota nu are decat un singur cosmar... si se cheama nu GM sau Ford sau BMW... ci Hyundai. blush.gif

ah, si sa nu uit... SAIC, o alta firma chinezeasca care a cumparat Rover-ul va incepe productia in China, UK si Oklahoma in 2007-2008...

West brace yourself... the Asian invasion is coming... and it's not going to be like Genghis Khan's... They're coming to stay... for good. arigato.gif

beware the label "Made in China"...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Jul 13 2006, 06:49 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Yamaha este una dintre cele mai proaste firme in electronica. Probabil ca vezi tu amplificatoarele alea de 200$ prin magazin dar sunt facute in China, cablajul este de cea mai proasta calitate iar piesele nu mai zic.
Calitatea gandirii (design, schematica) este de tot rasul si copiata de la altii care le considera invechite (vezi Harman Kardon anii 2000). Exceptand orgile electronice -si nici la alea nu stiu daca mai detin vreun loc merituos caci le-a luat-o Korg inainte- vai de mama lor.
Cred ca mai bine Yamaha raman pe ATV-uri intrucat sunt inca competitive desi tare ma tem ca si aici le-o ia Honda inainte.

Pioneer a fost dar nu mai este ce era. Sa nu mai zic de Citizen care sunt precum lucrurile turcesti.
Panasonic sunt si ei delasatori, in afara televizoarelor si telefoanelor cordless nu prea mai au multe de spus.
Sony a coborat mult stacheta calitatii si a ajuns un fel de GM in electronica: mult, ieftin si slaba calitate.
Samsung face eforturi si investeste in tehnologie in timp ce ceilalti s-au culcat pe o ureche. Bravo lor.
Eu insa prefer incintele acustice Visonik made in Germany, linia audio YBA made in France si un proiector american InFocus Pure Emotion.

So much for Japan! blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Jul 13 2006, 08:41 AM
Post #10


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



eu am mai zis ca China este periculoasa din cauza modului lor de a face afaceri: produse foarte ieftine si de calitate proasta astfel incat sa vanda mult iar durata de viata a produsului sa fie cat mai mica, astfel incat vanzarea sa fie cu ciclu cat mai mare.
nu confundati china (cu tot cu taiwan, hongkong si alte teritorii din zona) cu japonia.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 13 2006, 08:47 AM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu e intotdeauna proasta calitatea, ci doar anumite chestii. De problema asta nu sunt scutiti nici europenii. Ultimile 3 PC-uri ale mele sunt made in china si nu am avut pb cu ele.

China fura si copie foarta multa tehnologie ca sa ajunga la nivelul occidental insa investeste dublu ca procent din PIB fata de Europa in cercetare. Au ambitia sa devina laboratorul stiintific al lumii. Cumpara Airbus sau centrale nucleare de la francezi, cu conditia ca Airbus sa contstruiasca viitoarele avioane din plastic A350 in China, sau ca Areva sa formeze ingineri chinezi in domeniul nuclear. Nu sunt chiar atat de idioti si de limitati in strategie pe cum ii credem noi.... sau pe cat a devenit Europa. Deja sunt multi atrasi de ritmul de dezvoltare al chinezilor si de libertatea stiintifica si tehnologica de acolo incat pleaca din tari calde precum Europa la bolul de orez chinez . blush.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Jul 13 2006, 08:55 AM
Post #12


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



bai mie mi se rupe ca chinezu investeste in R&D. de ce? pentru ca in final va obtine un produs care costa cu 70% mai putin decat similarul european dar are o durata de viata de 10% din cel al concurentei.
eu n-am chef sa ajung peste 20 ani sa cumpar masina chinezeasca de unica folosinta. :puke: si asta pentru ca nu voi mai gasi alt tip, restu dand faliment din cauza shaolinilor (vezi scandalurile din textile si incaltaminte).
get my point? :angel:

iar produsele de care zici tu ca nu sint proaste tin de firma de marketing care le vinde (aia de si-a pus brandu pe produs). ca din fabrica tot cu 20% rebut ies. numa ca le mai testeaza micu shaolin si scoate rebuturile pana indeplinesc un minim acceptat de 2%.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 13 2006, 09:12 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Hai ca nu-i chiar asa. Nu poti produce la nivelul de calitate al europei sau al americii dupa ce abia ai iesit din evul mediu. Faza de vandut tenisi care tin pana la prima ploaie e oarecum inevitabila. Insa profitul obtinut din tenisi se duce in tehnologie, nu in agricultura sau in pupat in c..r aurolacii ca in Europa.

Odata ajunsi la nivel, calitatea produselor s-a imbunatatit, in electronice e evident. Valabil si pentru armament, de exemplu... .acolo au avut interes sa fie competititivi si armele chinezesti sunt foarte bine vazute si se pare ca nu au probleme de fiabilitate. Probabil ca in cativa ani vor rupe si in alte domenii. De exemplu, in Africa au inceput sa-i scoata din afaceri pe Peugeot de pe piata scuterelor si a motoretelor. Se pare ca sunt mai ieftine si mai bune.

Oare aia de la VW sunt tampiti ca renunta la contractele cu subcontractorii nemti ca sa cumpere subasamble din China, taman dupa ce s-au facut de bafta cu fiabilitatea in ultimii ani? Si nu sunt singurii.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bianca81932
post Jul 13 2006, 10:14 AM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 91
Joined: 9-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.925



Intrebare : pt o masina asa mare nu sunt cam putini caluti? Ma gandesc ca e destul de grea la dimensiunile ei, iar puterea pe care o are la o prima vedere pare insuficienta....Gresesc? blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Jul 13 2006, 10:45 AM
Post #15


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Masinile teleghidate facute in China sunt groaznice. Nu vad de ce masinile full size nu ar fi la fel! blush.gif
Mai exista compania chineza Land Wind care produce vechiul Opel Frontera si a obtinut rezultate slabe la EuroNCAP, vreo 2 stele!


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 13 2006, 01:04 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE
Eu insa prefer incintele acustice Visonik made in Germany, linia audio YBA made in France si un proiector american InFocus Pure Emotion.


sunt si japoneze de high-end electronics - Onkyo, Technics si Sony are o penetrare buna pe piata de high end ... biggrin.gif sunt sigur ca mai poti gasi si un microfon Telefunken sau un DVD Grundig daca vrei... firmele nemtesti, americane, britanice, etc. ( exceptie Philips si RCA - dar astia numai in America, care mai au ceva prezenta pe piata) restul doar "niche players" si sunt o umbra din ceea ce au fost odata.

nu stiu cum e in Europa... dar aici electronicele (TV, VCR, DVD, amplif) sunt in majoritate din China. Cu unele am avut experiente placute cu altele nu. acu' un televizor de 34toli este 400$, il poti schimba ca pe sosete. am vazut in week-end si plasma TV de 50toli la 1500 ( acu' 1an jumate erau peste 3000$)...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Jul 13 2006, 07:22 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Onkyo lucreaza prost si fara fiabilitate (am o experienta vasta cu aceasta firma), Technics nu a mai scos de ani buni ceva nou si compatibil care sa bata concurenta. Sony are intr-adevar liniile Hi-Fi care inca se tin bine.

Sustin pe deplin ideea lui Guerilla. Nu sunt pro China si nici nu am sa fiu vreodata. Nu este vorba de faptul ca nu se vor ridica ci de mentalitatea chinezeasca care nu m-a cucerit niciodata si care nu cred sa se schimbe.
Eu ma tem ca datorita preturilor ataca firme care produc lucruri bune si de calitate si dupa ace acestea vor fi falimentate eu nu mai am de unde sa aleg. :evil:

Volkswagen a renuntat la industria orizontala germana si iata unde sta la capitolul fiabilitate! :bash:
Bine insa ca, coreenii lucreaza cu Bosch.

O firma care produce produse de calitate foloseste componente de calitate. Numai ca o componenta de calitate are pretul ei fiind produsa de un alt fabricant care exceleaza in calitate; de exemplu Philips. Prin urmare pretul este mai mare insa calitatea este de netagaduit.
Un mic exemplu: Harman Kardon utiliza lasere de clasa 1 produse de Philips a caror calitate era extraordinara. Rezultatul: inca in ziua de astazi aceste cd-playere functioneaza. CD-playere care au 15 ani si inca functioneaza fara sa sara sunt rare in ziua de astazi. Binenteles pretul era mai mare decat media. Astazi, in functie de pret, gasesti CD-playere cheap dar a caror componente sunt ieftine si proaste si al caror sunet este total diferit de cele care corespund perfect proiectului. Imaginati-va ca toate condensatoareledin playerul vostru sunt de clasa B sau C: un condensator pus de nou in CD-ul respectiv are in loc de 100 microfarazi 95. Marja de eroare este mare deci intra deja in clasa C. Toate componentele folosite in aparatul respectiv au erori. Credeti ca va mai suna asa cum a fost proiectat? NU!

Eu ma tot repet de ani pe forumul acesta: un produs construit cu componente de calitate si in regim de calitate costa; pentru ca fiecare subansamblu al sau a fost construit cu responsabilitate si nu sub sloganul "merge".

Din pacate cumparatorul alege dupa pret dar nu stie ca in timp durerile de cap, foiala, nervii, supararea si pretul celor doua se apropie de cel care singur dar bine facut costa la inceput. Sa mai reamintesc de calitatea auditiei?

Voi vorbeati de faptul ca va convine intrucat la anul apar cu alte programe de impachetari sau codexuri ( Dvi DivX, etc.)
Eu personal cumpar filemele si nu le piratez de pe net deci nu am nevoie. In afara de asta aceste impachetari nu imi confera calitatea imaginii ca un original intrucat scopul lor este condensarea informatiei.
deci nu ma intereseaza. Pe langa acest fapt sunt un perfectionist, iubesc calitatea si nu as suporta sa am distorsiuni, pierdere de culori, dungi, etc.
Am vazut la alti amici care se ocupa cu filme, copiere, downloadare etc. si cum ba se blocheaza, ba nu merge, ba nu il vede, etc. Eu prefer sa le vad in calitate excelenta si sa am un aparat care sa imi ofere o imagine superba.
Prin urmare nu am de ce sa il schimb anual. Pe langa asta nu s-a mai scos nimic nou cu exceptia playerelor care pot rula DivX.
Acum doi ani mi-am luat un player Cyrus din Anglia doar pentru ca era capabil de Logic 7 si au aparut Super Audio CD care intr-adevar suna superb. Altfel insa nu am schimbat nimic.

Ma tem ca, China va distruge multe lucruri bune iar eu ca om pretentios nu voi mai avea de unde alege.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 13 2006, 07:51 PM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Impulse, confunzi cauza cu efectul. VW s-au facut de kk cu fiabilitatea lucrand cu subcontractori europeni. Chestia cu china e un plan de viitor tocmai ca sa rezolve problema.

Mentalitatile se mai schimba, unele in bine, altele in rau. Nu cred ca e cazul sa aplicam prejudecati si deja Iulian a mai dat cel putin doua exemple de industrii considerate de kkt care au devenit referinta in materie de calitate. Eu personal am cunoscut 3 chinezi si au vederi mult mai largi decat media europeana. E drept, probabil nu reprezinta chinezul mediu ci doar o elita.

Sunt de acord cu tine ca pentru calitate, trebuie obligatoriu sa platesti. Insa reciproca nu e intotdeauna adevarata, adica daca platesti nu obtii obligatoriu calitate. Poti plati la fel de bine un marketing bun, in spatele caruia se ascunde un management de kkt, niste sindicate idioate si o lipsa de eficienta formadabila.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jul 13 2006, 08:12 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Daca japonezii care fac masini bune si chiar foarte bune, care in multe aspecte (ex: fiabilitate) depasesc masinile europene, nu au reusit sa "puna stapanire pe continent" in peste 20 de ani... sincer ma indoiesc ca un suv "made in china" va cuceri continetul european... Cumparatorul european probabil nu mai are ezitari in a cumpara un RAV4 sau un CRV dar o chestie de care n-a auzit si care e "made in china" ? pleasse... vor trece minim 10 ani pana marca se va face cunoscuta (asta in caz ca va face doar produse de calitate) iar in timpul asta nu e exclus ca hyundai sa aiba o divizie premium... deci inainte sa "invadeze" europa, chinezii trebuie sa bata coreenii, japonezii si mai nou chiar americanii care vin cu diverse oferte destul de interesante pentru unii.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 13 2006, 08:53 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cu conditia ca economia europeana sa mearga cum a mers si in ultimii 20 ani, iar europeanul sa prospere si sa fie mai interesat de calitate si lux decat de economie. Insa daca merge cum a mers in ultimii 3-4 ani atunci va casca okii mult mai bine pe ce va arunca euroiul si in cazul asta chinezii cu un SUV la 17000 euroi au o carte de jucat.
La fel cum are si Loganul, pentru care se asteapta 6 luni si care se vinde la SH mai scump decat nou, ca sa se evite asteptarea...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 07:45 AM