Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii Reloded, the author, hdi, wrote about: Sper ca de data asa sa iasa mai bine si multumesc anticipat tuturor celor ce se vor abtine sa posteze doar din dorinta de combat. Voi incepe aproximat ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
Feb 19 2009, 11:24 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Voi incepe aproximativ la fel: Un topic despre orice fel de situatii in care v-ati putut compara propriul Subaru cu o alta masina (eventual fostele masini sau actualele) si despre care a fost rezultatul. Daca nu e de bine, scrieti cu litere cat mai mici..... Asta a fost o gluma. Se ne referim in general la comparatii echilibrate dar merita eventual amintite si situatii gen "eram cu Subby si m-a depasit un Lamborghini". Cine nu are un Subaru, pana cand isi va cumpara unul (si asta este tot o gluma ), este binevenit sa-si compare acuala/fosta masina cu un Subaru. Pe aceeasi tema: Boxer diesel vs TDI, Diesel BMV, i-DTEC etc Subaru Boxer vs i-VTEC si altele Symmetrical AWD vs Quattro sau alte sisteme de tractiune integrala etc, etc, etc. OK, incep eu: Ma intorceam de la Ranca si tocmai terminasem cei 1600km de rodaj. Nu mai tin minte exact zona, dar parca dupa Horezu urmeaza o zona virajata, cu portiuni in care soseaua are si cate 2 benzi. Un drum foarte distractiv mai ales ca ai ocazia sa scapi de vehiculele lente. Cine il stie probabil imi da dreptate. In orice caz, incep eu sa-i dau talpa incet-incet. Se prind si gagicile mele si nu numai ca nu le deranjeaza ci chiar incep sa ma incurajeze prind chiote de roller-coaster trase cu generozitate. Eu da-i mai tare. Centrifuga incepe sa ne lipeasca de usi, asa cum zice in manualul de fizica. (este evident o exagerare cu rolul de a creste suspansul...) Depaseam tot ce-mi statea in cale mai ales ca portiunile cu cate 2 benzi pe sens sunt dese (in general camioane). La un moment dat vad in retrovizoare un bolid care se apropie si ma depaseste intr-o curba, cu toate eforturile mele de a conduce sportiv. Si se duce. L-am mai prins abia in prima localitate unde se mergea cam in coloana. Erau tot o familie: el, ea si fetita. Trebuia sa fortez mai tare? Probabil. Nici nu cunosc masina foarte bine si ma joc cu limitele ei doar cand sunt singur in masina. Asta a fost. Ciao! Aaaa, nu v-am spus ce marca era bolidul? Peugeot Partner! Nota pentru cei mai sensibili: faceti-va socoteala in mod obiectiv cat de agresiv (sau cocos) am fost in calitate de sofer cu familia in masina atata timp cat m-a depasit un Peugeot Partner in care calatorea o alta familie. Relax! Incercam sa fiu spiritual pe baza unei intamplari 100% reale. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 20 2009, 12:08 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Dupa ce voi testa si o Impreza 2.0D voi posta Test by Pista: Impreza 2.0D vs. BMW 120d.
Am incercat Legacy 2.0D care e totusi altceva decat 120d. Referitor la motoare diesel parerea mea este: Boxer diesel 1. Declarat 150CP si 350Nm , se simte mai putin probabil din cauza tractiunii integrale (0-100kmph=8,7s) 2. Silentios la relanti, extrem de silentios in mers 3. Destul slab la turatii joase 4. Cuplu bun pe o plaja larga de turatii raportat la un diesel 5. Sentimentul de tehnica unica boxer diesel, inginerie adevarata (neinteresant pentru unii, important pentru mine) 6. Riscul sa faci tuning la un motor nou dezvoltat e mai mare BMW diesel 1. Declarat 163CP si 340Nm , se simte mai puternic probabil din cauza RWD (0-100kmph=7,9s) 2. Zgomotos fata de boxer diesel, (deranjant pentru mine dupa 2.5i) 3. Mai bun la turatii joase, dar nu exceleaza 4. Motor chiar mai sportiv decat boxer diesel, raspunde foarte bine si la 4000rpm 5. ....................... 6. Am montat tuningbox Kuberl --> acum 190CP si 380Nm -------------------- |
|
|
Feb 20 2009, 10:22 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Sa speram ca asa va ramane acest topic. Ne putem contrazice si civilizat, cu argumente tehnice.
Pista cred ca punctele 3 si 4 de la Boxer Diesel se contrazic. Daca plaja e mare unde se duce? In sus? Cuplul mic la turatii joase e ceva subiectiv. Daca vrei sa mergi economic/constant poti merge foarte bine. Normal ca nu ai putere nici cuplu daca apesi la maxim pedala la 1500 rpm, dar sa spui ca e slab e foarte relativ. Vrei sa accelerezi ca din pusca, retrogradeaza una sau doua trepte. E interesant ce spui de zgomot la 120D. Asta e dupa tuning? Oricm inteleg mai bine de ce prietenul posesor de 520D-2008, s-a mirat cand a auzit motorul boxer Diesel si m-a pus sa deschid capota.... ca sa se convinga ca e pornit integral... nu numai ventilatoarele.... This post has been edited by GLC120: Feb 20 2009, 10:24 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 20 2009, 10:44 AM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Feb 20 2009, 11:22 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Sa speram ca asa va ramane acest topic. Ne putem contrazice si civilizat, cu argumente tehnice. Pista cred ca punctele 3 si 4 de la Boxer Diesel se contrazic. Daca plaja e mare unde se duce? In sus? Cuplul mic la turatii joase e ceva subiectiv. Daca vrei sa mergi economic/constant poti merge foarte bine. Normal ca nu ai putere nici cuplu daca apesi la maxim pedala la 1500 rpm, dar sa spui ca e slab e foarte relativ. Vrei sa accelerezi ca din pusca, retrogradeaza una sau doua trepte. E interesant ce spui de zgomot la 120D. Asta e dupa tuning? Oricm inteleg mai bine de ce prietenul posesor de 520D-2008, s-a mirat cand a auzit motorul boxer Diesel si m-a pus sa deschid capota.... ca sa se convinga ca e pornit integral... nu numai ventilatoarele.... Eu sunt convins ca asa va ramane, daca nu raspundem provocarilor. Incearca sa cauti esenta informatiilor , eu am incercat o comparatie, boxer diesel comparat cu BMW diesel. Bineinteles ca totul este subiectiv, concret sunt datele de acceleratie masurate cu tuning la 120d, 0-100kmph: 7,2s. 3. Destul de slab la turatii joase => sub 1500 rpm mai slab decat BMW, la Madaras OBK diesel la viteze mici nu m-a convins 4. Cuplu bun pe o plaja larga de turatii raportat la un diesel => cuplu bun intre 1800-3500 (la BMW intre 1800-3800) Stilul de condus e cunoscut si pentru mine, conduc turbo diesel din 2003. Zgomotul e si fara tuning(=box in poz.0). Cu boxul activ zgomotul devine mai "metalic". Da, e ca un mic tractoras in relanti . -------------------- |
|
|
Feb 20 2009, 12:11 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Cele 7.2 secunde chiar nu ma impresioneaza. Ca tot omul mai apas si eu acceleratia puternic dar niciodata cand plec de la stop. Nu voi beneficia de ele, nici de cele 9.2 de la OBK Diesel decat in cazuri extreme.
Mai importante sunt reprizele si chiar si acolo ma intereseaza zona de condus normal 2000-3000 rpm, foarte rar maxim ce poate masina. Avand in vedere ca am luat-o de curand mentionez (dintre numeroasele drive teste) masinile care m-au atras, si carora nu le-am descoperit nimic groaznic conducandu-le sau citind despre ele. 520D reglajul de baza, si C5 2.0 Hdi cu suspensia pneumatica reglabila. Problema nu era numai sa imi placa masina, ci si sa merite banii. Desi e greu sa gasesti hibe celor doua masini, prin comparatie cu OBK au contat urmatoarele: 520D pretul de achizitie si service, punte spate motoare, C5 - performantele net mai slabe din orice punct de vedere. Recunosc ca pretul de oferta a contat decisiv (inca apare pe site reducerea de 6500 Euro - chiar nu inteleg ce fac baietii astia oare chiar promoveaza marca Subaru, sau doar o fac de rahat ca in bancul cu calul....). -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 20 2009, 01:03 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Cele 7.2 secunde chiar nu ma impresioneaza. Ca tot omul mai apas si eu acceleratia puternic dar niciodata cand plec de la stop. Nu voi beneficia de ele, nici de cele 9.2 de la OBK Diesel decat in cazuri extreme. Mai importante sunt reprizele si chiar si acolo ma intereseaza zona de condus normal 2000-3000 rpm, foarte rar maxim ce poate masina. Sunt de acord cu tine. 7.2s am scris ca termen de comparatie. Daca scriu repriza 80-120kmph in a IV-a 5,4s poate ajuta mai mult. Dar nu foarte mult, fiindca pe OBK/Legacy ai 5MT iar pe 120d 6MT. -------------------- |
|
|
Feb 20 2009, 02:15 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Studiu ADAC 2008 privind satisfactia clientului: Subaru castaga a treia oara.
Razboiul marcilor: Japonezii in fata, germanii slabiti. La sondaj au participat 43.000 de persoane, cititori ai revistei Motorwelt. Intrebarile la care au raspuns: 1. Cat de multumit sunteti cu marca Dvs. ? 2. Cat de multumit sunteti cu masina Dvs. ? 3. Cat de multumit sunteti cu serviceul Dvs. ? 4. Doriti sa mai cumparati acelasi marca ? http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/news/adac-kundenzufriedenheitsstudie-2008.pdf De remarcat pozitia nr.5 ocupat de Dacia !(Motto: o masina potrivita pentru bani putini) This post has been edited by pista: Feb 20 2009, 02:20 PM -------------------- |
|
|
Feb 20 2009, 04:04 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Un clasament sau altul nu e asa relevant. Mai ales ca pot declansa argumente inteligente de genul:
"- sigur ... toti amaratii care nu isi permit Audi sau BMW isi lauda balariile lor facute in Asia sau Europa de Est" Cand insa vezi peste tot comentarii pozitive, si in Germania si in Anglia si in Franta iti trebuie multa imaginatie (sau chef de cearta) sa spui ca masina e average si se vinde numai datorita WRC. This post has been edited by GLC120: Feb 20 2009, 04:04 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 20 2009, 04:11 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
Oare cate masini a vandut Dacia in Germania ??
-------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Feb 20 2009, 04:42 PM
Post
#11
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Boxer diesel este cam peste orice am condus eu in clasa diesel 150cp. Nu voi da exemple de motoare pe care le consider mai slabe. E mai prudent asa.
BD are ceva aparte. Sunetul, turbolag mititel, nu se supara daca e turat...La 4500rpm inca trage. Mie asa mi se pare. Pista, l-ai turat asa cum merita? Arhitectura boxer este responsabila pentru multe dintre cele de mai sus+un randament superior. De fapt, arhitectura boxer este o particularitate ce "transpira" in orice moment. Nu il poti confunda cu un L sau V. Am mai spus-o: ca performante seamana bine cu varul 2.2CTDI de la Honda (nu 2.2 I-DTEC!!!!) Nu as putea spune care este mai bun insa BD are in plus 10cp si 10Nm si are in minus 206cmc si o taxa de prima inmatriculare. 2.2CTDI are ceva ce mi-a placut si pe care BD nu il are: suieratul turbinei... Recomand oricui un drive-test cu Civic 5D 2.2CTDI. De preferat pe Timis! Si ma repet din nou: BMW nu ia parte la comparatiile mele. BMW este o masina dintr-o alta categorie. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 20 2009, 04:56 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Oare cate masini a vandut Dacia in Germania ?? 25 000 in 2008 si mai trimit acum 30 000 ... Boxer diesel este cam peste orice am condus eu in clasa diesel 150cp. Nu voi da exemple de motoare pe care le consider mai slabe. E mai prudent asa. BD are ceva aparte. Sunetul, turbolag mititel, nu se supara daca e turat...La 4500rpm inca trage. Mie asa mi se pare. Pista, l-ai turat asa cum merita? Arhitectura boxer este responsabila pentru multe dintre cele de mai sus+un randament superior. De fapt, arhitectura boxer este o particularitate ce "transpira" in orice moment. Nu il poti confunda cu un L sau V. Am mai spus-o: ca performante seamana bine cu varul 2.2CTDI de la Honda (nu 2.2 I-DTEC!!!!) Nu as putea spune care este mai bun insa BD are in plus 10cp si 10Nm si are in minus 206cmc si o taxa de prima inmatriculare. 2.2CTDI are ceva ce mi-a placut si pe care BD nu il are: suieratul turbinei... Recomand oricui un drive-test cu Civic 5D 2.2CTDI. De preferat pe Timis! Si ma repet din nou: BMW nu ia parte la comparatiile mele. BMW este o masina dintr-o alta categorie. corecteaza-ma daca gresec ... pana la 2000 rpm e mort , nu se misca motorul . are explozie peste , de acord cu tine. puterea maximala 3800 rpm ? e corect ce am zis aici ? -------------------- |
|
|
Feb 20 2009, 06:47 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Nu stiati de "explozia" de vanzari a Daciei cu Sandero?? 1000-1200 buc/saptamana (de la 80-100). Asta ca urmare a "primei de casare" de 2500 Eur pe care o primesc, pe care daca o scazi din pretul de 7500 => nemtii platesc cam 5000 EUR pe o masina noua, robusta, cu garantie!!!
Si care, la o revizie (din 20000 in 20000km) ii costa cam 60EUR. Nemtii sunt pragmatici. Cum sa refuze o asemenea oferta?? Numai la noi masina da statutul social. Eu stiu o gramada care au E-Klasee, S-Klasse, Seria 5, 7, A8 etc. si stau intr-o garsoniera sau cu chirie si nu au bani de un plin!!! De ce credeti ca la clasele superioare (unde ar trebui sa primeze rafinamentul) intrebarea e aceeasi "Da' cat consuma? E dizãl?" Sa fim seriosi. Diesel-ul are toate avantajele, mai putin unul: nu e rafinat! (ma rog, pana la boxer diesel care m-a surprins cat e de tacut cand e cald, dar tot sunetul ala e) This post has been edited by Mircea104901: Feb 20 2009, 06:51 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 20 2009, 07:04 PM
Post
#14
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa ne intoarcem deci la Subby.
Cand credeam ca am citit toate review-urile despre Outback Diesel inainte de a-mi lua masina iata ca am mai descoperit unul: http://www.newcarnet.co.uk/Subaru_Legacy%2...d=1350&pt=1 Mi se pare destul de obiectiv, pune in evidenta atat ce este bun cat si ce este mai putin bun. Face si mici paralele cu 407SW 2.0 HDI si cu E-Class Estate 220 CDi. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 2 2009, 07:25 PM
Post
#15
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Astazi am facut un scurt drive test cu Opel Insignia 2.0CDTI 160CP
Banuiesc ca designul exterior va este cunoscut. Este mai putin important daca ne place sau nu. Mie spre exemplu imi sugereaza un Mercedes chinezesc. Oricum, un design muuult mai actual decat la Outback care s-a nascut oricum batran. Pozitia la volan este OK. Nu te impresioneaza cu nimic. Nici pozitiv dar nici negativ. Vizibilitatea laterala si in spate este simbolica. Cam ca la Seat Leon. Adica nu prea vezi nimic. Senzorii de parcare spate sunt un must! Am pornit motorul (rece e drept...) si in habitaclu a navalit zgomotul caracteristic de tractoras, cum ii place lui Pista sa spuna. Opel nu s-a zgarcit la decibeli si i-a lasat sa patrunda in numar mare in habitaclu chiar si la relanti. Repet: motorul era rece. Incalzirea in scaune s-a facut simtita cu mare greutate, dupa aprox. 10min. Probabil ca avea ceva masina de test ca dupa 10min incalzirea in scaune devine inutila. Spre comparatie, la Subby Sama a mea, simti caldurica dupa 2-3min cand esti imbracat!!! Dezbracat n-am incercat inca Volanul imbracat in piele nu are un feeling anume. E neutru la atingere. Nu este ca un volan de Honda care te indeamna sa-l strangi si sa accelerezi! Interiorul parea finisat mai bine decat la alte Opel-uri pe care le-am mai condus insa nu am stat sa analizez acest aspect cu prea mare atentie intrucat m-a respins din start plasticul cu pretentii de lemn imprastiat de designer prin tot bordul intr-un moment de majora inspiratie. Mie imi place lemnul doar in casa si voi de acord cu el in masina doar atunci cand portierele vor fi imbracate in lambriuri iar pe jos, in loc de covorase, va fi gresie de tip terracota. Omul dealerului mi-a prezentat masina in detaliu, pentru a da timp motorului sa se incalzeasca. Mi-a tinut, printre altele, si o prelegere despre unicitatea motorului Opel caruia ii place sa fie turat, nu ca la ceilalti. Nu tin minte ca vreun reprezentatnt de vanzari, indiferent de marca, sa fi ratat acest discurs. Motorul este prezentat ca avand 160cp la 4000rpm, cuplul de 350Nm la 1750-2500rpm in conditiile unei mase de ... uite ca nu scrie in fisa Acceleratie 0-100km/h in 9.5s Consumuri 7.6/4.8/5.8 Interesant este ca motorul asta il vand cu 4 setup-uri de putere: 110/130/160/190cp In fine, am plecat...Am pornit incetisor si dupa vreo 10min temperatura apei a ajuns la valoarea optima. Am cerut voie sa o turez macar pana la roz daca nu e voie la rosu. Am fost rugat sa nu o fac intrucat masina avea doar 2000km...Ok...Am incetinit, am schimbat a 2-a si am inceput sa turez motorul. Pe la 3000rpm l-am simtit cum incepe sa livreze mai putin cuplu si mai multi decibeli. La 3500rpm a devenit clar ca orice insistenta din partea mea nu mi-ar fi adus decat decibeli si priviri pline de repros din partea omului de la vanzari. M-am oprit putin sub 4000rpm ca sa fiu sigur ca nu m-am inselat si ca motorul ar mai avea ceva de dat. Am schimbat a 3-a. Am mers o bucata de drum la 3000rpm insa nu parea in elementul ei. Am scazut la 2500rpm. Dealerul si motorul au respirat usurati. Am repetat figura cu turatia si de la tr. a 3-a la a 4-a insa cu aceleasi rezultate. Nu insit pe tema asta insa as vrea sa se inteleaga ca orice parere este subiectiva si in general se raporteaza la o alta situatie-un benchmark;in cazul de fata la boxer diesel. In comparatie cu 2.0TDI, motorul de pe Insignia mi se pare ceva mai sus. Asa cum mi se intampla de obicei, am plecat putin bulversat de la drive-test, fara a avea ideile prea clare insa stiam ca lucrurile se vor clarifica de indata ce voi pleca cu masina cu care am venit: OBD. Am pornit-o pe Subby, am iesit din parcare, am schimbat a 2-a....3000rpm-4000rpm-4500rpm si a 3-a. Discutam de filozofii diferite, de realizari ingineresti ce au atat de putine lucruri in comun incat orice comparatie ar fi o impietate cel putin la adresa uneia dintre ele. Asa ca nu voi trage nicio concluzie in comparativul OBD Insignia ....Cheers! -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 2 2009, 07:45 PM
Post
#16
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Foarte frumos postul. Concis si obiectiv. Daca te rog sa-l duplichezi sau, daca doresti, sa-l modifici si sa-l pui si la Opel?
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 2 2009, 08:51 PM
Post
#17
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Foarte frumos postul. Concis si obiectiv. Daca te rog sa-l duplichezi sau, daca doresti, sa-l modifici si sa-l pui si la Opel? Tudor, Ce inseamna obiectiv dupa parerea ta? Orice situatie in care cineva spune ca Subaru este mai slab decat orice altceva? Te-a bucurat foarte tare din cate imi aduc aminte cand am povestit ca m-a depasit un Partner... Aia da obiectivitate, nu? Chiar am fost obiectiv. Daca eram subiectiv as mai fi spus multe. Am analizat 2 motoare fara sa dau un verdict negru pe alb si am vorbit despre gusturile mele personale in materie de design. Sunt deschis sa ascult si parerea ta si sa ii dau importanta cuvenita. Banuiesc ca nu m-ai acuzat de subiectivism si tu de fapt nu ai mers cu modelul de Insignia despre care am povestit aici, nu? PS1: nu cred ca posesorii de Insignia nu au acces la aria Subaru. PS2: am mai adaugat o afirmatie in semnatura. Crezi ca am jignit pe cineva? This post has been edited by hdi: Mar 2 2009, 08:54 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 2 2009, 09:14 PM
Post
#18
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Hdi, take it easy. Chiar vorbeam serios. Tu intelegi ironii acolo unde am vrut sa fiu sincer si deschis. Iar in legatura cu postul ala cu Partnerul, chiar imi placuse. Denota umor si chiar putina autoironie, chestie care-mi place si mie foarte mult. Din pacate, incep sa-mi dau seama ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, asa ca nu ma mai bag in seama. Peace.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 2 2009, 09:28 PM
Post
#19
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Hdi, take it easy. Chiar vorbeam serios. Tu intelegi ironii acolo unde am vrut sa fiu sincer si deschis. Iar in legatura cu postul ala cu Partnerul, chiar imi placuse. Denota umor si chiar putina autoironie, chestie care-mi place si mie foarte mult. Din pacate, incep sa-mi dau seama ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, asa ca nu ma mai bag in seama. Peace. Tudor, Ti-as fi scris un PM pentru ca nu vreau sa poluez topicul insa prefer sa postez aici pentru a-mi cere scuze in mod public pentru ca am interpretat gresit tonul replicii tale. Am vrut sa fie public pt. ca si acuzatia mea a fost tot publica. Cred ca asa este barbateste. Am crezut ca era o ironie. My bad! Deci? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 2 2009, 09:33 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Exista la drive test pentru insignia si vreun motor turbo pe benzina? m-as baga la asa ceva...(la test adica )
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 10:43 AM |