Diferenta intre motoarele pe BENZINA si DIESEL, Citeste aici mai intii ! Subiectul a fost dezbatut ad nauseam ! |
This topic is about Diferenta intre motoarele pe BENZINA si DIESEL, the author, Lucian, wrote about: Poate cineva sa-mi explice motivele pentru care ar fi de preferat o masina cu un motor diesel fata de una pe benzina, la acelasi numar de CP. Este vor ... To read more just scroll down
Diferenta intre motoarele pe BENZINA si DIESEL, Citeste aici mai intii ! Subiectul a fost dezbatut ad nauseam ! |
Jul 10 2002, 05:41 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 10-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.174 |
This post has been edited by f1anatic: Sep 30 2008, 07:53 PM |
|
|
Jul 10 2002, 06:50 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 3-July 02 From: Moinesti (Bacau) Member No.: 4.993 |
Motorina se mai gaseste si in alte locuri decit la statii PECO.
|
|
|
Jul 11 2002, 01:38 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 6-July 02 From: Iasi (Iasi) Member No.: 5.078 |
dif din motorina si benzina este : e mai ieftina motorina si daca masina e diesel consuma mai putin . daca masina e pe benzina ata ete consuma de te sparg timpanele
[addsig] |
|
|
Jul 11 2002, 01:42 AM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 6-July 02 From: Iasi (Iasi) Member No.: 5.078 |
|
|
|
Jul 12 2002, 11:40 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-July 02 From: Craiova (Dolj) Member No.: 5.220 |
Nu cred ca raspunsul domnului C-tin poate releva vre-o diferenta sau un punct de vedere. Dezavantaje - viteza de deplasare mai mica , nivel al mentinerii gradului de poluare -redus fata de motoarel pe benzina . Adevaratul avantaj se observa la vehiculele industriale fiind pus in evidenta de turbinele cu geometrie variabila . [addsig] |
|
|
Jul 16 2002, 10:59 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 15-July 02 From: Oradea (Bihor) Member No.: 5.260 |
motoarele pe motorina fac scandal mai mare si cind dau de panta o lasa mai moale
|
|
|
Jul 20 2002, 08:31 AM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 30-November 99 Member No.: 4.074 |
Astazi aproape ca nu exsista diferente intre motoarele diesel si cele pe benzina .Dif de accelerare dela 0 la 100km/h este mai mica la cele diesel cu 3-4 sec. Isolatia fonica este de 90% nici nul auzi daca nu "ciulesti" urechea.La deal,azi nu mai simte deoarece s-a adaugat un demultiplicator la cutia de viteze,actionat electric cu un buton montat in capul tijei dela schimbatorul de viteze care o baga in toti draci cand o apesi pe coada!!! AVANTAJE:nu ai
probleme cu aprinderea (iarna sau pe umezeala),nu ai delco,fise,bujii,si porneste tot deauna la "sfert"! Motorul are 3 vieti, cel putin, fata de cel pe benzina. Cred ca toti cei ce vor sa afle diferenta intre diesel si benzina au inteles exsacat despre cei vorba . P.S. SI POLUAREA SA REZOLVAT prin cartusul catalizator montat intoba de esapament |
|
|
Aug 11 2002, 07:54 AM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 29-July 02 From: Oradea (Bihor) Member No.: 5.495 |
Pana aici nu am citit decat de bani, zgomot si viteza! FRAIERI!!!!
Unde puneti randamentul (ma refer la cuplu)?! Unde puneti ca un DIESEL merge "rotund" ALWAYS pe cand la benzinar, cand apare o tara de calamina la bujii (etc. etc.) ADIO mers "rotund"?! Am avut si io o benzina, dar de cand am un diesel, m-am indragostit de el. N-AI DE UNDE STI PANA NU INCERCI! |
|
|
Aug 21 2002, 03:23 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 30-November 99 Member No.: 495 |
Nu vreu sa scriu acum o intreaga poveste despre aceste diferente, fiecare avand avantajele si dezavantajele sale, in schimb as vrea sa il intreb pe desteptul asta de Alin, chiar nu a vazut pana acum motor pe benzina cu injectie? (aprinderea nu este pe scanteie asa cum zice el ca se depune putina calamina pe o bujie, este un alt principiu pe care el probabil nu il cunoste prea bine).
|
|
|
Aug 21 2002, 03:25 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 30-November 99 Member No.: 495 |
Nu vreu sa scriu acum o intreaga poveste despre aceste diferente, fiecare avand avantajele si dezavantajele sale, in schimb as vrea sa il intreb pe desteptul asta de Alin, chiar nu a vazut pana acum motor pe benzina cu injectie? (aprinderea nu este pe scanteie asa cum zice el ca se depune putina calamina pe o bujie, este un alt principiu pe care el probabil nu il cunoste prea bine).
|
|
|
Sep 3 2002, 08:18 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 29-July 02 From: Oradea (Bihor) Member No.: 5.495 |
Auzi, mai Gabi, "sofer incepator"? Am vazut la viata mea si cateva motoare pe benzina, chiar si pe injectie, daca-ti poti imagina! Si, uite, iti recomand si tie sa treci pe la un service IATSA, unde probabil vei avea ocazia sa vezi laudatele motoare Otto cu injectie "Renault Clio" de pe Supernova, cum dau rateuri si cum baietii de acolo se chinuie sa le dea un "mers rotund". Stai si observa, apoi sa-mi spui si mie ce crezi, k? |
|
|
Sep 5 2002, 07:52 AM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 29-July 02 From: Oradea (Bihor) Member No.: 5.495 |
P.S.
Marcel stie ce zice! Poate e singurul de aici... Respecte, Marcele |
|
|
Sep 18 2002, 08:25 AM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 18-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.446 |
fara prea multe discutii,cine a mers cu o masina echipata cu motor turbodiesel buna(BMW)a putut observa cuplul motor care te trage la turatii mici,nu se mai intoarce pe benzina
|
|
|
Sep 18 2002, 08:25 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 18-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.446 |
fara prea multe discutii,cine a mers cu o masina echipata cu motor turbodiesel buna(BMW)a putut observa cuplul motor care te trage la turatii mici,nu se mai intoarce pe benzina
|
|
|
Sep 22 2002, 05:26 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 20-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.503 |
La aceeasi putere maxima cuplul maxim este intotdeauna mai mare la Diesel. Astfel intotdeauna un Diesel cu aceeasi putere maxima are acceleratia mai mare. Nu stiu exact daca la aceeasi putere maxima un Diesel consuma cu mult mai putin decat un Otto - dar o sa ma informez - cert este insa ca pretul masinii noi este sensibil mai mare. Sunt de aceea de parere ca, daca vrei neaparat sa faci economie - nu numai de combustibil - daca nu vrei sa folosesti masina mai mult de 2-3 ani si daca nu cumperi decat motorina de la statie, sa-ti cumperi un Otto. Nu stiu care a spus ca iarna Dieselul porneste foarte repede, dar stiu sigur ca, cel putin in Romania, s-ar putea ca uneori nici sa nu porneasca, din cauza calitatii motorinei.
Lucrez la un service de camioane si credeti-ma ca stiu ce spun. Dar iubesc Dieselul si il prefer motorului Otto. |
|
|
Sep 24 2002, 07:19 AM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 23-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.607 |
Diferenata dintre motorul Diesel si cel pe Benzina este foarte clara. Nu are aproape nici o legatura cu ce s-a scris aici. Daca nu parcurgi peste 30 de mii de km pe an nu merita sa iti iei o masina pe motorina. Diferenata de pret la cumparare nu se justifica in timp si nici la durata de viata a masini. La noi sunt multi destepti care s-au suit in multe masini si in loc sa se informeze se dau "ROTUNZI".
Situatia reala intr-o tara normala (Germania) este alta. Nu iti permiti sa iti cumperi o masina diesel decat daca faci peste 50-60 de mii de km pe an. Si asta nu pentru ca neamtu nu are bani (ca are). Motivul este poluarea, pe care "NU AU REZOLVAT-O COMPLET (aviz d-lui Marcel, vezi norme EURO 2 si 3)". O masina poluanta inseamna un nivel al impozitarii foarte foarte mare(si nu impozit pe masina ci total). De aceea cel care are multi multi bani nu vrea sa dea din ei doar ca sa ii stea in garaj o masina diesel pe care abea o foloseste. Zgomotul, nu mai discut despre el deoarece intra tot la poluare (fonica). Domnul Marcel se vede ca nu ati pornit o masina diesel dupa o noapte de iarna crunta. Motorina are punctul de inghet mai aproape de 0 grade C decat benzina. Probleme sunt cu ambele motoare nu trebuie sa fi partasul unuia sau altuia. Avantajul clar a fost punctat aici de domnul Teodor. In Romania poti sa cumperi motorina cu 5000 de lei litul (furata RATB....). La ambele motoare se strica diverse lucruri. Tot respectul pentru motorul diesel care la camioanele americane ajunge la 1,5 milioane de km pana sa intre la reparatii. Domnul Alin, stiti de ce sunt pline atelierele Service cu masini Clio, Supernova si in general Renault care nu merg rotund??? Pentru ca sunt foarte sensibile la benzina proasta. Benzina la noi este mizerabila. Daca pui benzina de la MOL, OMV sau alte stati bune nu ai probleme. Oricum ati trecut pe la fiecare ora de fizica si ati inteles perfect "egalitatea dintre cuplu si randament". Daca ar auzi asta Otto ar zice ca nu este posibil asa ceva. Oricum va las placerea de a ma critica in mesajele urmatoare dar daca gasiti si un pic de timp liber, va las ca tema de acasa subiectul:randament = sau <> cuplu. In speranta ca nu am deranjat pe cei ce nu trebuiau sa se simta deranjati va multumesc pentru timpul acordat. Si ca un punct de reper in cautarea dumneavoastra, puterea motorinei (38000 BTU)este mai mare decat cea a benzinei, ceea ce permite crearea unui piston mai lung decat cel al motorului pe benzina (32000 BTU). Piston mai lung....acum vezi si ce e cu cuplul ala nonorocit. |
|
|
Sep 24 2002, 09:41 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 29-July 02 From: Oradea (Bihor) Member No.: 5.495 |
Dane, nu stiu cum e la camioanele voastre, dar iti spun sigur ca un Opel Astra Turbo Diesel din '96, chiar si la -10 grade Celsius iti porneste si cu combustibil... Pe demonstrate! O singura conditie: fara apa! (valabil de altfel si pentru benzina, nu?) [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2002-09-24 15:46 ] |
|
|
Jan 9 2003, 09:40 AM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 5-January 03 From: Brasov (Brasov) Member No.: 8.821 |
Constantin..! nu mai fi asa rau!!!!!!
|
|
|
Jan 9 2003, 09:49 AM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 5-January 03 From: Brasov (Brasov) Member No.: 8.821 |
Alin baietel indradostit de tanti "diesel" Spunemi si mie de fapt la toti cum faceau acolo unde ai vazut tu la IATSA reglajele la motoarele pe benzina ... sa mearga motorul "rotund"?! Ce scule aveau...... ce aparate..?! E si normal sa se chinuie pt a face oeglaj la motorul pe benzina.. il faceau dupa ureche!? Asa fac toti si te miri de ce face motorul probleme. La injectie..monopunct si multipunct nu ai ce face fara aparatura Doar cu surubelnita.
Totul se regleaza la niste parametri... si tre sa ai cu ce. |
|
|
Mar 31 2003, 07:10 AM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 29-July 02 From: Oradea (Bihor) Member No.: 5.495 |
Asculta aici, Iuilane: a cam trecut ceva timp de cand am desfacut primul meu motor. Asa de mult timp, ca ma indoiesc ca tu erai atunci pe lume! Si daca ma pui la incercare, sa stii ca injectia o diagnosticaul cu o sonda lambda, iar motorul cu un laptop de la Reanult. Apoi au legat-o la un stroboscop, tot fara rezultat insa.
Eu stiu de la care capat se tine surubelnita. Tu stii? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 04:25 AM |