IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Audi A6 versus ...

This topic is about Audi A6 versus ..., the author, HalbaSus, wrote about: Sa incepem cu job-description-ul masinii: - Spatiu interior suficient pentru o familie, adica sa fie utilizabile si locurile din spate. La A4-ul meu n ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi A6 versus ..., Masina de compromis
HalbaSus
post Feb 19 2009, 11:03 AM
Post #1


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Sa incepem cu job-description-ul masinii:

- Spatiu interior suficient pentru o familie, adica sa fie utilizabile si locurile din spate. La A4-ul meu nu sunt utilizabile. La A3 sunt la limita, utilizabile doar de persoane scunde (sub 1.80).
- Minim 200 de cp (za more za better)
- Preferabil tractiune integrala, exclus tractiune spate (am pus o poza la topicul cu SUV-urile despre drumul pe care urc eu zilnic)
- In mod evident NU SUV/Monovolum/minivan/semi-monovolum/semi-suv/semi-minivan/cross-over si alte strutocamile. Caroseria obligatoriu berlina, in cel mai rau caz break.
- Design cu care sa ma impac, nu trebuie neaparat sa-mi placa, dar macar interiorul sa fie placut.
- Bugetul: 25-30k euro (cu cat mai putin cu atat mai bine)

Ce NU ma intereseaza:
- Noua sau second-hand. In principiu as vrea masina noua, dar problema e ca masinile noi care imi plac incep de la 30.000. E criza, ce naiba, nu pot sa dau mai mult de 30k pe o masina. Asa ca un SH e bine venit.
- Fiabilitatea nu este un criteriu extrem de important. Sa nu se strice zilnic sau saptamanal. Dar daca la jumat de an/un an va trebui sa mai schimb ceva (costisitor) nu o sa fac apoplexie. Daca iei un SH trebuie sa fii pregatit pentru orice surprize. Eu sunt pregatit smile.gif Imi permit o reparatie de 1-2-3 mii de euro odata pe an.
- Consumul, aproape irelevant. Sa zicem ca m-ar deranja daca ar fi de 20% in oras, dar pana la 17-18% in oras mi se pare acceptabil (mai ales daca e benzina). Nu fac foarte multi km pe an (maxim 15.000 km) asa ca nu ma stresez foarte mult din cauza asta.

Ce ma intereseaza:
- POWWWWWWAAAAAAAAAAHHHHH biggrin.gif Imi plac masinile rapide, asta e. Pe langa putere bruta ma intereseaza si sa fie pusa pe asfalt, cu cat timpul 0-100 e mai mic cu atat mai bine.
- Stabilitate, power is nothing without control, nu ma deranjeaza suspensiile ferme, chiar imi plac.
- Linistea: motor silentios, zgomot de rulare mic, zgomot de vant mic... sa zicem ca vreau sa port o conversatie la 180 km/h... sa nu fie nevoie sa urlu (nevasta oricum va urla dar macar eu sa nu fiu nevoit biggrin.gif )
- Tot legat de liniste si zgomote, preferabil benzina, nu imi place sunetul de "pac-pac-poc" al dieselului fie el si de ultima generatie common-rail. TOATE dieselurile au un sunet urat, diferenta dintre ele este doar de volum, nu de tonalitate. Benzina chiar daca uneori e mai galagioasa decat dieselul "suna bine".
- Pozitie la volan comoda (asta se traduce prin "cu cat mai jos cu atat mai bine", scaunul situat cat mai jos pentru mine e extrem de important, a fost motivul pentru care am luat A3-ul si nu alta masina, avea scaunul situat cel mai jos smile.gif )
- Interior placut (finisari cat mai bune, design placut, preferabil piele, preferabil aluminiu si nu plastic).

So... pana acum se califica in mare A6-le. Nu imi place in mod deosebit designul (devenit banal), si nu ma entuziasmeaza tinuta de drum (dar oricum sta suficient de bine pe sosea - mai ales pentru dimensiunile pe care le are), problema e cu motorizarea. Variantele ar fi 3.0 TDI (alegerea inteleapta) vs 3.2 FSI (motor care consuma mai mult si are performante mai slabe chiar daca are mai multi cp wallbash.gif ). Nu am condus niciodata 3.2 FSI asa ca nu stiu cum e in realitate, pe hartie sta mai prost decat dieselul. Singurul avantaj al benzinarului ar fi ca majoritatea modelelor cu acest motor au mai putini km.

Astept alternative.

P.S: Daca nu ar fi criza atunci versusul ar fi intre A4 2.0 TFSI quattro 211 cp sau Passat CC 3.6 4-motion DSG - Din pacate ambele masini costa vreo 40.000 euro.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 19 2009, 11:30 AM
Post #2


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Ma gandesc la Volvo S80, Mercedes E, BMW 5 (astea stiu sigur ca au loc in spate); ar mai fi Mazda 6/Mondeo (stiu sigur ca vechiul Mondeo are foarte mult loc in spate); S-Type - dar nu stiu daca gasesti una cat mai noua in banii astia.
Ma mai gandesc.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Feb 19 2009, 11:41 AM
Post #3


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



hai sa o luam asa.
spui ca nu vrei tractiune spate. tractiune fata la peste 200 cp este prostie. nu iti ramane decat tractiune integrala. nu stiu daca te-ar multumi o tractiune integrala de la mercedes sau de la un bmw xdrive mai vechi pt ca , face it, nu ai bani de masina noua.
buget intre 25.000-30.000 la masina de peste 200 cp, de clasa mare, tractiune integrala, nu poate insemna altceva decat A6 SH. o alta varianta la masina de clasa mare care implica tractiune integrala si spatiu mare chiar nu stiu.

apropo de designul banal al lui A6: imi aduc aminte cand spuneai cat de frumos este un A6. si pe mine ma soca designul lui A6 si asta pana pe la sf lui 2007. asa este, lucrurile imbatranesc, ceea ce ni se parea frumos inainte acum pare banal.

la 40.000 euro cum spuneai tu, abia te califici pt un A4 2.0tfsi quattro 211cp pt ca acesta costa in configuratie standard 38.500 euro inclusiv TVA si crede-ma daca nu bagi optionale in el pana ajunge la 45.000 nu iti iese o masina faina. din pretul de 45.000 euro poti obtine un discount de 5-6% maxim.

LATER EDIT

si volvo S80 este o varianta. nu stiu cat de buna este tractiunea integrala la un S80 sau cat de rapid este S80-ul cu tractiune integrala.
mondeo si mazda 6 sunt masini mari insa nu au motorizari f bune si , nu sunt in stare sa-si puna puterea pe asfalt+ca nu au tractiune integrala. exista un mondeo de 2.5T cu 220cp tractiune fata si un demaraj pana la 100km/h in 7.5 sec adica un pic mai rapid ca un A4 2.0tfsi de 180 cp(7.9 sec).
mazda 6 chiar nu are motorizari puternice care sa miste masina repede. cea mai rapida mazda 6 abia coboara la sprint sub 8,5sec.

This post has been edited by AZAZEL: Feb 19 2009, 11:46 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 19 2009, 11:55 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Chiar am fost zilele trecute intr-un S80 si mi-a placut... problema e ca performantele sunt catastrofale, S80 3.2 AWD 0-100 8.2 secunde fata de 6.8 cat are A6 (benzina sau diesel). O secunda jumate e mult... foarte mult.
Mondeo - NU. E mare... si cam atat.
Mazda 6 - Mhmmm... poate MPS, dar atunci ar trebui sa merg pe modelul vechi (sau exista MPS nou ?)
S-Type - Daaaa... imi place. Problema e ca au performante de rahat si fiabilitatea britanica este vestita pentru lipsa ei smile.gif.
Serie 5 - Urat dar performant, poate daca gasesc un 530xi cu navigatie, la un pret bun... o sa pot trece peste aspectul masinii.
E-klass - O masina buna, dar am senzatia ca mai trebuie sa imbatranesc vreo 20 de ani ca sa fiu in ton cu ea.

Later edit: AZAZEL, asa e A6 pare pana acum cea mai buna varianta, dar tot nu ma incanta. Designul a fost de-a dreptul naucitor cand a aparut, dar dupa cum spuneam s-a banalizat. In curand vor avea si daciile single-frame. In plus e mai degraba o vaca grasa care reuseste sa se tina bine pe drum decat un armasar smile.gif
Eu nu imi doresc masina de clasa mare, A4 modelul actual ar fi fost cel mai potrivit ca spatiu, dar dupa cum am spus, e criza, e scump ca naiba, audi nu vrea sa faca reducere de 25% ca altii... asa ca... asta e.


This post has been edited by HalbaSus: Feb 19 2009, 12:01 PM


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Feb 19 2009, 12:00 PM
Post #5


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



acum ma uitam si eu peste performantele lui S80. intr-adevar catastrofa. masina este frumoasa. m-am urcat in ea iar, pe strada arata bine.
bmw seria 5 nu este chiar urat. au fost momente cand l-am considerat si eu asa insa acum chiar imi place.
nu exista inca mazda 6 MPS pe modelul nou, iar ca sa-ti iei modelul vechi e chiar aiurea de tot.

This post has been edited by AZAZEL: Feb 19 2009, 12:00 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 19 2009, 12:06 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
bmw seria 5 nu este chiar urat. au fost momente cand l-am considerat si eu asa insa acum chiar imi place.


Cu aspectul exterior sa zicem ca m-as putea impaca, era socant de urat cand a aparut, acum e doar putin vulgar si dizgratios, acceptabil sa zicem. Problema e interiorul, variantele fara navigatie arata jalnic, de aceea ziceam ca un 530xi cu navigatie si la un pret rezonabil ar fi OK.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Feb 19 2009, 12:15 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Legacy 2.5GT ca performante nu sta rau. In schimb interiorul e mai stramt confused.gif.
Vrei o masina exact de dimensiunea A6 ?

This post has been edited by pista: Feb 19 2009, 12:17 PM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 19 2009, 12:19 PM
Post #8


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Recunosc ca am amintit de Mondeo/Mazda 6 exclusiv datorita dimensiunilor.
In conditiile de care vorbesti tu as cauta un S-type sau un S80 cat mai nou/puternic/scump; Jaguarul nu are mari probleme (sunt cateva asigurate la noi despre care proprietarii vorbesc de bine); daca ar fi sa ma gandesc exclusiv la o masina "draguta" care sa ma coste cat mai putin m-as gandi mai intai la E (care este destul de draguta) apoi la A6.
Cred ca si Saab 9-5 intra in categoria S80 (la felul cum se depreciaza o poti lua la un pret foarte convenabil dar nu stiu daca are AWD).
Eu nu as lua niciun BMW nou in afara seriei 1; as prefera oricand vechea serie 7.

This post has been edited by klm: Feb 19 2009, 12:22 PM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 19 2009, 12:47 PM
Post #9


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Halba, ti-am mai spus eu... raspunsul e USA. biggrin.gif Indiferent ca e pentru 530xi sau GS sau Legend (Acura RL) sau whatever. O optiune ar fi si Acura TL SH-AWD.

Si nu, nu A6. Si nu TDI. biggrin.gif

Si da... Serie7 (modelul din Transporter 1) e o MASINA.

Exemplu 1

Exemplu 2

Exemplu 3

This post has been edited by T u d o r : Feb 19 2009, 01:02 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRAC
post Feb 19 2009, 12:55 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 388
Joined: 19-January 06
From: BT
Member No.: 65.872



QUOTE (HalbaSus @ Feb 19 2009, 06:03 AM) *
Sa incepem cu job-description-ul masinii:

- Spatiu interior suficient pentru o familie, adica sa fie utilizabile si locurile din spate. La A4-ul meu nu sunt utilizabile. La A3 sunt la limita, utilizabile doar de persoane scunde (sub 1.80).
- Minim 200 de cp (za more za better)
- Preferabil tractiune integrala, exclus tractiune spate (am pus o poza la topicul cu SUV-urile despre drumul pe care urc eu zilnic)
- In mod evident NU SUV/Monovolum/minivan/semi-monovolum/semi-suv/semi-minivan/cross-over si alte strutocamile. Caroseria obligatoriu berlina, in cel mai rau caz break.
- Design cu care sa ma impac, nu trebuie neaparat sa-mi placa, dar macar interiorul sa fie placut.
- Bugetul: 25-30k euro (cu cat mai putin cu atat mai bine)

Ce NU ma intereseaza:
- Noua sau second-hand. In principiu as vrea masina noua, dar problema e ca masinile noi care imi plac incep de la 30.000. E criza, ce naiba, nu pot sa dau mai mult de 30k pe o masina. Asa ca un SH e bine venit.
- Fiabilitatea nu este un criteriu extrem de important. Sa nu se strice zilnic sau saptamanal. Dar daca la jumat de an/un an va trebui sa mai schimb ceva (costisitor) nu o sa fac apoplexie. Daca iei un SH trebuie sa fii pregatit pentru orice surprize. Eu sunt pregatit smile.gif Imi permit o reparatie de 1-2-3 mii de euro odata pe an.
- Consumul, aproape irelevant. Sa zicem ca m-ar deranja daca ar fi de 20% in oras, dar pana la 17-18% in oras mi se pare acceptabil (mai ales daca e benzina). Nu fac foarte multi km pe an (maxim 15.000 km) asa ca nu ma stresez foarte mult din cauza asta.

Ce ma intereseaza:
- POWWWWWWAAAAAAAAAAHHHHH biggrin.gif Imi plac masinile rapide, asta e. Pe langa putere bruta ma intereseaza si sa fie pusa pe asfalt, cu cat timpul 0-100 e mai mic cu atat mai bine.
- Stabilitate, power is nothing without control, nu ma deranjeaza suspensiile ferme, chiar imi plac.
- Linistea: motor silentios, zgomot de rulare mic, zgomot de vant mic... sa zicem ca vreau sa port o conversatie la 180 km/h... sa nu fie nevoie sa urlu (nevasta oricum va urla dar macar eu sa nu fiu nevoit biggrin.gif )
- Tot legat de liniste si zgomote, preferabil benzina, nu imi place sunetul de "pac-pac-poc" al dieselului fie el si de ultima generatie common-rail. TOATE dieselurile au un sunet urat, diferenta dintre ele este doar de volum, nu de tonalitate. Benzina chiar daca uneori e mai galagioasa decat dieselul "suna bine".
- Pozitie la volan comoda (asta se traduce prin "cu cat mai jos cu atat mai bine", scaunul situat cat mai jos pentru mine e extrem de important, a fost motivul pentru care am luat A3-ul si nu alta masina, avea scaunul situat cel mai jos smile.gif )
- Interior placut (finisari cat mai bune, design placut, preferabil piele, preferabil aluminiu si nu plastic).

So... pana acum se califica in mare A6-le. Nu imi place in mod deosebit designul (devenit banal), si nu ma entuziasmeaza tinuta de drum (dar oricum sta suficient de bine pe sosea - mai ales pentru dimensiunile pe care le are), problema e cu motorizarea. Variantele ar fi 3.0 TDI (alegerea inteleapta) vs 3.2 FSI (motor care consuma mai mult si are performante mai slabe chiar daca are mai multi cp wallbash.gif ). Nu am condus niciodata 3.2 FSI asa ca nu stiu cum e in realitate, pe hartie sta mai prost decat dieselul. Singurul avantaj al benzinarului ar fi ca majoritatea modelelor cu acest motor au mai putini km.

Astept alternative.

P.S: Daca nu ar fi criza atunci versusul ar fi intre A4 2.0 TFSI quattro 211 cp sau Passat CC 3.6 4-motion DSG - Din pacate ambele masini costa vreo 40.000 euro.

Ok , eu as merge pe 4.2 categoric.... ai zis ca 20% in oras nu te-ar deranja. Pe hartie 3.2 nu sta stralucit fata de 3.0tdi cred ca surpriza o sa o ai daca o sa te uiti pentru un 0-200. 0-100 este inselator.


--------------------
330ci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Feb 19 2009, 01:02 PM
Post #11


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:47 PM) *
Si nu, nu A6. Si nu TDI. biggrin.gif


fratilor, ce aveti cu masinile astea? ce va inspira atata scarba? credeti-ma ca sunt masini bune, masini pe care proprietarii nu le menajeaza. sunt masini incercate. tu ai condus vreodata un TDI de ultima generatie ca sa poti fi atat de vehement?

nu mai veniti cu exemplul seria 7. nu auziti ca omului nu-i trebuie tractiune spate din motive ce le-a explicat deseori in diverse contexte aici pe forum? un xi ar fi super insa nu se exista pe seria 7. plus ca seria 7 s-ar putea sa fie scump la intretinere si, cred eu, ca Halba Sus numai frumos nu considera ca este un bmw seria 7.

This post has been edited by AZAZEL: Feb 19 2009, 01:05 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 19 2009, 01:10 PM
Post #12


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu cred ca in conditiile de azi (mii de sisteme electronice, etc) o tractiune spate iti mai face probleme la deplasarea pe sosea alunecoasa. Sunt convins ca de-aia vinde atata Audi in Romania, ca romanii au amintirile cu Lade si Moskwich-uri care umblau iarna cu saci de nisip in portbagaj. Dar cu slick-uri "de vara" Danubiana.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRAC
post Feb 19 2009, 01:21 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 388
Joined: 19-January 06
From: BT
Member No.: 65.872



QUOTE (AZAZEL @ Feb 19 2009, 08:02 AM) *
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:47 PM) *
Si nu, nu A6. Si nu TDI. biggrin.gif


fratilor, ce aveti cu masinile astea? ce va inspira atata scarba? credeti-ma ca sunt masini bune, masini pe care proprietarii nu le menajeaza. sunt masini incercate. tu ai condus vreodata un TDI de ultima generatie ca sa poti fi atat de vehement?

nu mai veniti cu exemplul seria 7. nu auziti ca omului nu-i trebuie tractiune spate din motive ce le-a explicat deseori in diverse contexte aici pe forum? un xi ar fi super insa nu se exista pe seria 7. plus ca seria 7 s-ar putea sa fie scump la intretinere si, cred eu, ca Halba Sus numai frumos nu considera ca este un bmw seria 7.

In plus eu nici 530xi nu l-as considera o varianta ... avand 330ci stiu ce poate. Pana sa dau RS-ul (Skoda 200cp) va inchipuiti ca am facut niste liniute sa vad care-i diferenta. Va spun diferenta e minima, chiar la un moment dat m-am enervat ca am mai scos din buzunar 8000 euro pentru 10-15metri avans.


--------------------
330ci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Feb 19 2009, 01:25 PM
Post #14


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE (BRAC @ Feb 19 2009, 01:21 PM) *
In plus eu nici 530xi nu l-as considera o varianta ... avand 330ci stiu ce poate. Pana sa dau RS-ul (Skoda 200cp) va inchipuiti ca am facut niste liniute sa vad care-i diferenta. Va spun diferenta e minima, chiar la un moment dat m-am enervat ca am mai scos din buzunar 8000 euro pentru 10-15metri avans.


nebunule, tu nu cumva esti si pe vwforum? ne-am ciondanit pe acolo la topicul A5 vs seria 3 coupe daca esti tu ala . te-am recunoscut dupa masini. ce mica-i lumea !!!

This post has been edited by AZAZEL: Feb 19 2009, 01:27 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 19 2009, 01:28 PM
Post #15


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 01:10 PM) *
Nu cred ca in conditiile de azi (mii de sisteme electronice, etc) o tractiune spate iti mai face probleme la deplasarea pe sosea alunecoasa. Sunt convins ca de-aia vinde atata Audi in Romania, ca romanii au amintirile cu Lade si Moskwich-uri care umblau iarna cu saci de nisip in portbagaj. Dar cu slick-uri "de vara" Danubiana.


Mai fuge spatele si cu toate sistemele electronice, dar nu de asta mi-e frica, mi-e frica ca nu o sa pot ajunge acasa iarna.
Attached File  drum_small.jpg ( 356.32K ) Number of downloads: 26


Nu cred ca un 7-ar ar fi urcat pana acolo, cu audi-ul tractiune fata am urcat, presupun ca as fi urcat si cu un A6 cu tractiune integrala. In plus... daca tot vorbim de masini care au aparut in filme... mie mi-a placut Ronin-ul mai mult. tongue.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Feb 19 2009, 01:29 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(AZAZEL @ Feb 19 2009, 06:00 AM) *
acum ma uitam si eu peste performantele lui S80. intr-adevar catastrofa. masina este frumoasa. m-am urcat in ea iar, pe strada arata bine.


Nu stiu cat de mult conteaza ca este mai lent cu o sec, o sec si jum decat un Audi. In plus Volvo este altfel de masina, la care performantele dinamice nu sunt neaparat prioritare.
Personal ti-as recomanda fie un S80, fie un SAAB 9-5.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 19 2009, 01:32 PM
Post #17


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



CITAT(BRAC @ Feb 19 2009, 01:21 PM) *
In plus eu nici 530xi nu l-as considera o varianta ... avand 330ci stiu ce poate. Pana sa dau RS-ul (Skoda 200cp) va inchipuiti ca am facut niste liniute sa vad care-i diferenta. Va spun diferenta e minima, chiar la un moment dat m-am enervat ca am mai scos din buzunar 8000 euro pentru 10-15metri avans.


Dar pe un circuit? Ca liniutele nu sunt edificatoare si pe mine m-ar interesa prea putin ca pot sa-l bat pe unul ca am XX cai in plus si nimic altceva. O masina trebuie sa se remarce prin handling, nu prin forta bruta. Ori, aici cred ca nu mai vorbim de cativa metri in plus/minus la un versus RS si 530xi. smile.gif


LE: Halba, merge si un S8, dar cred ca sare din buget. wink.gif
Oricum, la ce drum arati tu in poza aia... hehehe, sigur nu vrei un Patrol GR? teehee.gif

This post has been edited by T u d o r : Feb 19 2009, 01:40 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Feb 19 2009, 01:38 PM
Post #18


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Vezi si Opel Insignia 2.0T de 220 CP cu tractiune integrala, se incadreaza in 30.000E daca iei in calcul si discountul neoficial de 15%. Insa s-ar putea sa te deranjeze spatiul de pe bancheta. Desi ca dimensiuni exterioare este cat un Seria 5, locul pentru genunchi este mai mic decat in Octavia, iar daca ai peste 1.80m nu-ti incape freza.

Eu nu am inteles niciodata de ce lumea vrea masini in 3 volume, mi se par mai inutile decat SUV-urile. Eu sunt fanul break-urilor.

La A6 evita suspensia pneumatica. Este un gadget interesant, dar si o chestie complexa care sa se strice si cei de la service sa se scarpine in cap uitandu-se la ea.

This post has been edited by Seri: Feb 19 2009, 01:41 PM


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post Feb 19 2009, 01:39 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



Mazda 6 MPS nu exista in varianta noua si e posibil sa nici nu existe multa vreme.
Ar fi fost masina perfecta (si acuma o iei sub 20 000 euro lejer), doar ca eu nu am simtit niciodata cei 260 cai. sau sa fiu sincer, de foarte putine ori.

Eu zic ca A6 e ok, sau si mai bine, un A4 avant. E mai mare in spate, ai si portbagaj la nevoie, in plus gasesti 3,o tdi quattro sub 30 000 euro. ce-i drept, asata in Germania.


--------------------
VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Feb 19 2009, 01:43 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(klm @ Feb 19 2009, 11:19 AM) *
Cred ca si Saab 9-5 intra in categoria S80 (la felul cum se depreciaza o poti lua la un pret foarte convenabil dar nu stiu daca are AWD).

Saab are XWD.
http://www.saab.hu/xwd/ro/


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 02:52 AM