No SSO cookie

Editorial: 6 ingrediente ca sa pierzi, garantat, o cauza

voteaza
(0/ 0)
Editorial: 6 ingrediente ca sa pierzi, garantat,  o cauza
Editoriale · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Incoerenta, dezorganizare, lipsa de interes, proasta informare, vizibilitate gaunoasa.

 
 

1. Alegi sa protestezi intr-o zi cand atentia opiniei publice si interesul general este indreptat catre rezultatul negocierilor noului guvern
2. Accepti autorizatia de la Primaria Capitalei intr-o zi din cursul saptamanii, cand cu siguranta numarul potentialilor protestatari e cel putin injumatatit, pe considerentul ca unii mai si munesc.
3. Nu consulti buletinele meteo si repeti scenariul de sambata 13. dec. 2008 cand au fost 3 grade, ploua si batea un vant de iti ingheta si sangele.
4. Accepti sa protestezi pe jos, pentru ca deh... in weekend nu mai era scuza cu incurcatul traficului, dar si pe jos si in mijloc de saptamana, ai toate sansele sa arati ca o mana de aurolaci zgribuliti.
5. Tii legatura cu organizatorii din tara in vazul lumii, pe forumuri si pe siteuri unde sa vada si cei care nu doresc protestul, sau doresc sa ii minimalizeze amploarea.
6. Nu vrei sau nu poti sa contactezi un PR care sa-ti dea macar 2-3 linii directoare despre ce si cum ti-ar acorda vizibilitatea dorita.

Concluzii: primarul general Oprescu a dat, ca doar nu-l durea mana, un acord catre o manifestatie pe care stia ca o poate supercontrola si care ii era clar ca va avea efectul unui fas. La ora asta protestul din Capitala a fost catalogat ca fiind initiat de cativa samsari auto, deci irelevant. Trece timpul, si posibilitatea de a mai organiza un miting auto scade, deoarece multi vor ramane fara numerele de inmatriculare, care expira.
Iata deci reteta trantirii unei cauze, modul cel mai simplu de a obtine inversul a ceea ce doreai. Ingrediente? Incoerenta, dezorganizare, lipsa de interes, proasta informare, vizibilitate gaunoasa.
Iar timpul le va rezolva pe toate. Adica nu se va schimba nimic, decat inca o cauza normala intra in banal.

Intre timp vizionati galeria video: http://masini.ro/video.htm

Cristian Szilvassy (Corvin) 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

Pai da! Acum cerem sa se revina la taxa mai mica dinainte, nu sa se anuleze taxa care face discriminare fata de libera circulatie a marfurilor in CE! Din nou mentalitatea cu raul cel mai mic. Hai, domnule, un boicot de trei luni, sa amanam achizitia unei masini, atunci sa vezi taxe colectate la buget!

scris de Anonim

5 nu trebuia sa ne ascundem ca nu eram in ilegalitate, aceasta mentalitate i-a facut pe majoritatea sa nu participe ca de...poate-i vede cineva cunoscut sau diverse alte motive. 6 Acest miting a fost facut cu resurse ffffffff putine iar un PR cere bani... Am vazut multi viteji dupa razboi sunt cei mai mari comentatori dar eu ii intreb atat: ce ai facut tu ca acel miting sa nu fie minimalizat spune ce ai facut un sigur lucru, iar daca nu vei gasi iti raspund ce au facut si cei ce nu au venit

scris de Anonim

Raspuns!!! 1 Nu stiam ca in ziua aia se voteaza guvernul.In ziua in care am luat autorizatia Stolo renuntase asa ca... 2 Sambata sau in zi nelucratoare nu ne accepta protestul pt ca e in preajma Craciunului in Bucuresti se mai organizeaza si evenimente potrivit momentului adica primaria organiza ceva cu,ATENTIE!!! 4000 de mosi craciuni. 3 Daca ai vazut vremea din ziua respectiva si cu siguranta acest aspect l-am consultat se vede ca nu a fost o vreme rea :-P 4 Asa e la oras multe masini.

scris de Anonim

din pacate lucrurile asa se pare ca vor evolua. cauza se va banaliza in pura traditie romaneasca a indiferentei si ignorantei iar oamenii vor ramane buni de plata!!! poate ca ne meritam soarta!!!!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0743 :: 17.79MB