No SSO cookie

Studiu: Un pahar de alcool, mai periculos pentru soferi decat o betie serioasa

voteaza
(0/ 0)
Studiu: Un pahar de alcool, mai periculos pentru soferi decat o betie serioasa
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un studiu efectuat la un Insititut Medical din Suedia a relevat ca cel mai periculos este consumul moderat de alcool la volan.

 
 

Un institut medical din Suedia a realizat un studiu asupra daunelor aduse de alcool asupra soferilor. Studiul a ajuns la unele concluzii cel putin ciudate: cele mai multe cazuri de accidente sunt inregistrate la soferii care consuma moderat alcool, procentajul fiind mai mic pentru soferii care conduc intr-o stare avansata de ebrietate.

 

Descoperirile sunt rezultatul tezei de doctorat sustinute de Herve Kuendig la Institutul Karolinska din Suedia. Pentru a intelege daunele provocate de consumul de alcool, Kuendig a studiat legatura dintre consum si pacientii ajunsi la spitalele de urgenta in urma unor accidente rutiere.

 

Cercetatorul suedez a descoperit ca riscul de accident este invers proportional cu cantitatea de alcool consumata. Cele mai multe rani au fost inregistrate la soferii care au consumat doar un pahar de alcool.

 

Studiul realizat de suedezi devine foarte intrigant in conditiile in care cele mai multe tari permit un consum minim de alcool pentru soferi.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

e normal ca ala care bea moderat sa faca accident pentru ca ala beat muci nu mai gaseste sa deschida nici usa

scris de Anonim

Parerea mea e ca daca esti mut si inconstient intrii in primul sant stalp etc fara sa faci vreun accident grav

scris de Anonim

Ce tampenie!!! Adik unu care e muci vede in 7 parti ala nu face accident?? Sa nu mai vorbim de reflexe care sunt varza.

scris de Anonim

Cei care sunt clampaniti bine, in mare masura sunt constienti de lucrul acesta si sunt mai circumspecti. Cei care au baut "moderat" sunt mai euforici, de aici se intampla un fenomen verificat: creste increderea si viteza reflexelor, pana la un nivel dat, functie de capacitatea de a asimila alcolul a fiecaruia. Soferul devine mai "sigur" pe el si capata incredere, dar pierde mult la capitolul atentie si concentrare. Practic se ingusteaza banda senzoriala in care percepe ce se petrece in jur.

scris de Anonim

pai hai sa ne facem toti muci si sa conducem, ca sa nu mai facem accidente

scris de Anonim

Idioti. e normal ca accidentele rutiere sa fie mult mai putine produse de soferi in stare accentuata de eprietate, pentru ca acestia sunt foarte putini, pe cand cei care beau moderat si se urca la volan sunt foarte multi. Concluzia puteti sa o trageti singuri.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1960 :: 22.12MB