Audi se evidentiaza ca un producator auto care exploateaza teritorii virgine in aria marketingului. Noua campanie "The Audi Spectacle" merge in aceasta directie.
O noua capanie prezentata de agentia de publicitate Access readuce brandul Audi in zona publicitatii outdoor. Cele patru inele ale marcii Audi ar urma sa fie prezente pe una dintre constructiile monumentale ale lumii. Potentialii candidati pentru o astfel de aventura sunt Brooklyn Bridge din New York, Sydney Harbour Bridge din Australia, Tower Bridge din London sau Rialto Bridge din Venetia
Proiectul are in vedere agatarea a patru inele, in fiecare dintre acestea urmand sa fie suspendata o masina, de unul dintre aceste poduri emblematice la nivel mondial. Deocamdata, proiectul se afla in stadiu de prezentare, insa este posibil sa vedem marca Audi promovandu-se la un asemenea nivel.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!