No SSO cookie

VW Golf GTI, in Romania de la 20.492 euro

voteaza
(0/ 0)
VW Golf GTI, in Romania de la 20.492 euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a deschis vanzarile in Romania la noul Golf GTI.

 
 

Volkswagen a lansat in Romania noul Golf GTI. Noul GTI este prevazut cu o putere de 210 cai si poate fi dotat cu o cutie de viteze manuala, cu sase trepte sau cu o cutie automata, tot cu sase rapoarte. Atinge 100 de kilometri in 6,9 secunde si poate ajunge la o viteza 240 km/h- in varianta cu o cutie manuala si 238 km/h pentru cutia DSG.

Preturile pentru piata romaneasca pornesc de la 20.492 euro (fara TVA) / 24.385 (cu TVA inclus) pentru caroseria in 2 usi. Pentru cea in 4 usi preturile incep de la 21.151 euro (fara TVA) / 25.170 euro(cu TVA inclus). Cei care aleg cutia manuala se pot astepta la un consum mediu de 7,3 l/100 km (la cutia manuala) si 7,4 l/100 km(in varianta DSG).

 

Dotari exterior
In varianta standard, noul Golf GTI include la exterior: bare de protectie fata/spate in design sport; culori standard: negru (A1A1), rosu tornado (G2G2) si alb (B4B4), geamuri termoizolante in tenta verde, grila radiator specifica GTI cu structura tip fagure neagra cu doua panglici rosii, jante aliaj usor 7.5Jx17 Denver cu anvelope 225/45 R17, oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei, spoiler GTI spate in culoarea caroseriei.

 

Dotari interior
La interiorul noului GTI, bancheta spate este rabatabila asimetric inclusiv cotiera centrala spate cu posibilitatea transportarii obiectelor lungi. Golf-ul GTIare buzunare pe spatarele scaunelor fata, covorase textile fata/spate, levier schimbator de viteze imbracat in piele, maneta frana de mana imbracata in piele, scaune fata sport cu reglare pe verticala, tapiterie specifica GTI (fara inscriptionare) in design 'Jacky' (XE-negru rosu/negru titan/negru), volan sport din piele cu décor de aluminiu, cu comenzi tiptronic pentru cutie DSG.

 

Dotari standard
GTI include in varianta standard  aer conditionat climatic, cheie de contact cu imobilizator electronic, computer de bord 'Plus', geamuri actionate electric, inchidere centralizata cu telecomanda, lumini pentru citit fata/spate, oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite, oglinzi make-up iluminate situate in parasolare, pachet Lumini si Vizibilitate (2 lumini la picioare fata, oglinda retrovizoare cu sistem automat antiorbire, senzor de ploaie), inclusiv lumini de drum permanente cu functie Leaving Home si functie manuala Coming Home, ISOFIX (dispozitiv de fixare pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate), priza 12 V situata in portbagaj, Radio RCD 310 cu functie MP3, 8 incinte acustice, antena Diversity si conector multimedia AUX-IN, servodirectie electromecanica reglabila functte de viteza, sistem 'Easy Entry' (pentru caroserie in 2 usi), suport lombar scaune fata.
Golf-ul GTI vine in varianta standard si cu triunghi reflectorizant, asistent urcare panta (pentru cutie DSG), sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii - ESP, inclusiv ABS si ASR, airbag sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager, inclusiv airbag genunchi pentru sofer, airbag cortina fata/spate si airbag-uri laterale fata, lampa ceata spate, faruri de ceata.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2163 :: 22.15MB