No SSO cookie

2009 Audi A3

voteaza
(0/ 0)
2009 Audi A3
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi A3, modelul compact-premium de la Audi, si-a crescut profilul sportiv printr-o series de imbuntatiri si un design accentuat. Tehnologii inovatoare, cum ar fi transmisia dual-cluch S-tronic cu sapte viteze, sistemul de control al suspensiilor fac din A3 un model mult mai placut la condus.

 
 
Audi A3 a creat o piata cu totul noua, cea a masinilor premium-compacte, cand prima generatie si-a facut debutul in 1996. Brandul celor patru cercuri a avut un succes real pe aceasta piata, dovada stau cele 1.9 milioane de unitati vandute de la debutul lui A3.

Ca si mai inainte, Audi aduce A3 si S3 pe piata cu opt motorizari diferite, cinci pe benzina si trei pe motorina, sase dintre ele fiind motoare cu patru cilindri, supraalimentate si cu injectie directa.

Motorul de 1.6 litri dezvolta 102 CP, cel de 1.4 litri TFSI 125 CP, cel TFSI de 1.8 litri 160 CP iar cel TFSI de 2.0 litri 200 CP: in timp ce cel cu sase cilindri de 3.2 litri dezvolta 250 CP. Motorul TDI de 1.9 litri dezvolta 105 CP, iar cel de 2.0 litri TDI dezvolta 140 sau 170 CP, in functie de specificatii.

Varianta S3 este propulsata de un motor TFSI de 2.0 litri ce dezvolta 265 CP. Cu un cuplu de 350 NM, motorul ajuta S3-ul sa faca sprintul 0-100 km/h in doar 5.7 secunde; viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.

Audi A3 va intra in vanzare la un pret de pornire de 20,350 euro.

Noi detalii vizuale ale lui A3 ii aduc profilul spotiv in prim plan. Partea frontala este mai stilata si mai expresiva, fiind modificat spoilerul si grila radiatorului. Farurile au integrate noile tehnologii Audi pentru iluminarea de zi, in dotarea standard, iar optional se pot monta faruri cu bi-xenon si LED-uri incorporate. In lateral, se remarca oglinzile exterioare cu semnalizatoare integrate, noi manere pentru usi si jante cu design atractiv. In partea din spate, au fost modificate spoilerul si stopurile, avand acum un nou design menit sa creeze un efect optic impresionant pe timp de noapte.

Noul A3 cu trei usi a crescut in dimensiuni, avand o lungime de 4,24 metri (cu 2,5 cm mai mult decat modelul anterior), in timp ce varianta Sportback si-a pastrat proportiile sportive, la o lungime de 4,29 metri.

La interior, designerii Audi au aduc multiple imbunatatiri pentru o mai mare eleganta. Elementele din aluminiu pentru aeratoare si consola centrala accentueaza caracterul premium al noilor Audi A3 si A3 Sportback. Display-ul sistemului de informare al soferului are acum o rezolutie mai mare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2248 :: 22.11MB