Scirocco, copilul teribilist al Volkswagen, Drive Test cu 1,4 TSI de 160 Cai Putere (CP) |
This topic is about Scirocco, copilul teribilist al Volkswagen, the author, adi.mitrea, wrote about: Pentru mine o mașină înseamnă sentiment, bărbăție, pasiune, forță și design. Spun toate astea pentru a-mi justifica într-un fel relația cu Scirocco. / ... To read more just scroll down
Scirocco, copilul teribilist al Volkswagen, Drive Test cu 1,4 TSI de 160 Cai Putere (CP) |
Jan 14 2009, 10:52 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Ok, designul e important, deși l-am lăsat la urmă. Unii vor spune că Scirocco arată bine. Nu îi contrazic, și mie îmi place, dar la interior am avut o decepție. Ceasurile de bord cu cifre iluminate cu alb și ace roșii contrastează... hai să spun... ciudat... cu iluminarea părții mediene a bordului. Aceasta amintește de "vechea gardă" roș-albastră a interioarelor modelelor Volkswagen și mai ales de Passat. Și cam atât. De rău. Cei 160 CP chiar par cât scrie pe foaie și dacă nu te-ai uita în talon ai putea jura că te afli la volanul unui Scirocco aspirat de 2 litri. Turbo lag-ul există, dar cu o întârziere mai scurtă și mai puțin accentuată decât la diesel de exemplu. Dacă nu ai condus mai multe mașini turbo benzină și turbo diesel ai zice că turbo lag-ul nici nu există. Cutia manuală cu șase trepte este pe măsură, foarte fermă și corect etajată. Grupul motor-cutie fac un mariaj foarte fericit cu greutatea mașinii și cu setările suspensiei tari, dar în același timp mai silențioasă decât te-ai aștepta. Din prima clipă în care te urci la volanul lui Scirocco și până cobori, sufletul șoferului din tine este îmbrățișat de niște scaune cu o susținere laterală exagerată aș spune (se vede și în poze), drogat cu putere, sedus de finețea pielii de pe volan și hrănit cu ce muzică vrei tu - redată foarte bine de instalația audio. Și că tot spuneam de volan, acesta este și teșit în partea inferioară, precum volanele cumpărate de la magazinele de tuning. Pe lângă faptul că arată bine, forma colțuroasă permite o priză excelentă și te îndeamnă la manevre făcute în scurt. Consumul m-a interesat mai puțin, pentru că senzațiile de la volan merită cu prisosință mulți litri de benzină. 1,4-le de 160 CP de pe Scirocco este genul de motor care poate consuma cât un 1,4 normal în oraș, dacă mergi (de fapt mai mult stai în realitate) normal, dar care poate sări lejer în 16%-18% dacă folosești toți cei 160 CP. În extraurban, TSI-ul consumă mai puțin decât un 1,4 convențional, mai ales dacă îl ții în plaja 80-130 km/h, în treapta a șasea. Ca să n-o mai lungesc, consumul mediu la finalul unui test de 500 de kilometri (100 km prin oraș) a fost de 9%. Una peste alta, Scirocco este o mașină adevărată, masculină și nervoasă. Din punctul meu de vedere, mașina este o reeditare de succes a bătrânului Scirocco din anii '80. Dacă pozele nu vi se par suficiente, mie mai mi-a plăcut acest filmuleț: http://www.youtube.com/watch?v=zzmLCARa24o Alte drive test-uri: Clasa A: Fiat 500 Clasa B: Dacia Sandero, Mini CooperS, Seat Ibiza 2008 Clasa compactă: Skoda Octavia 2 facelift, Fiat Bravo, Honda Civic Hybrid, Kia C’eed, Peugeot 308, Volvo C30, Ford Focus CC Clasa D: Skoda Superb 2008, Alfa Romeo 159, Volvo XC70 Crossover: Seat Altea Freetrack SUV: SsangYong Kyron, Chevrolet Captiva This post has been edited by adi.mitrea: Jan 14 2009, 10:53 PM
Attached File(s)
Scirocco_01.JPG ( 514.59K )
Number of downloads: 20
Scirocco_02.JPG ( 426.07K ) Number of downloads: 19 Scirocco_03.JPG ( 331.65K ) Number of downloads: 10 Scirocco_04.JPG ( 520.46K ) Number of downloads: 12 Scirocco_05.JPG ( 441.59K ) Number of downloads: 7 Scirocco_06.JPG ( 356.97K ) Number of downloads: 3 Scirocco_07.JPG ( 382.14K ) Number of downloads: 5 Scirocco_08.JPG ( 359.76K ) Number of downloads: 9 Scirocco_09.JPG ( 384.71K ) Number of downloads: 19 Scirocco_10.JPG ( 328.06K ) Number of downloads: 20 Scirocco_11.JPG ( 273.13K ) Number of downloads: 4 Scirocco_12.JPG ( 191.17K ) Number of downloads: 4 Scirocco_13.JPG ( 162.84K ) Number of downloads: 2 Scirocco_14.JPG ( 139.96K ) Number of downloads: 3 Scirocco_15.JPG ( 171.23K ) Number of downloads: 24 Scirocco_16.JPG ( 176.43K ) Number of downloads: 16 Scirocco_17.JPG ( 197.81K ) Number of downloads: 12 Scirocco_18.JPG ( 351K ) Number of downloads: 19 Scirocco_19.JPG ( 385.49K ) Number of downloads: 14 -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 15 2009, 09:22 AM
Post
#2
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Ti-am devorat cu adevarata placere impresiile din urma test-drive-urilor de pana acum insa in acest articol, poate din cauza ca l-ai scris in graba, poate din cauza ca exact asa ar trebui scris avand in vedere subiectul, observ putina reticenta cand vorbesti de sentimentul pe care ti l-a oferit Scirocco (spre deosebire, de exemplu, de topicul despre Mini sau 500) si desi n-am avut ocazia sa ma apropii de aceasta creatie VW inclin sa cred ca impresiile pe care ni le transmiti sunt conforme (macar) cu felul meu de a privi masinile; Scirocco urmeaza sa se incadreze in cadrul tipologiei masinilor nemtesti: corecte, solide si oarecum spartane.
Acestea fiind spuse, iti urez multa bafta asteptand cu interes noi relatari! -------------------- |
|
|
Jan 15 2009, 10:15 AM
Post
#3
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Scirocco... mmm
Imi place masina asta, pacat este mica pentru gabaritul meu (depasit) Astept sa vad testul cu noul avensis, pe la sfarsitul lunii se lanseaza si in RO, problabil il vei avea! -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jan 15 2009, 02:02 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Ti-am devorat cu adevarata placere impresiile din urma test-drive-urilor de pana acum insa in acest articol, poate din cauza ca l-ai scris in graba, poate din cauza ca exact asa ar trebui scris avand in vedere subiectul, observ putina reticenta cand vorbesti de sentimentul pe care ti l-a oferit Scirocco (spre deosebire, de exemplu, de topicul despre Mini sau 500) si desi n-am avut ocazia sa ma apropii de aceasta creatie VW inclin sa cred ca impresiile pe care ni le transmiti sunt conforme (macar) cu felul meu de a privi masinile; Scirocco urmeaza sa se incadreze in cadrul tipologiei masinilor nemtesti: corecte, solide si oarecum spartane. Acestea fiind spuse, iti urez multa bafta asteptand cu interes noi relatari! Mă bucur măcar că tu și alți (doar) câțiva colegi citesc și comentează. Evident că accept criticile, nu le iau în nume personal și o să țin cont de ele în măsura în care o să pot. Legat de testul cu Scirocco, poate ar trebui să spun mai clar că mașina este excelentă din punct de vedere al performanțelor și al unor elemente de design (inclusiv), însă eu am fost un pic dezamăgit de contrastul dintre generații pe care îl vezi de pe scaunul șoferului. Ceasurile de bord noi, consola centrală veche. În realitate, mai ales noaptea, iluminarea e mult mai constrastantă decât pare în poze. În plus, mașina a avut anvelope de vară și la Cheia a nins la sfârșitul lui noiembrie, când am testat eu mașina. Deci n-am putut folosi la maxim mecanica, în schimb ESP-ul se făcea simțit la fiecare curbă, accelerare și frână. Un lucru e cert, începând cu Passat CC, Vokswagen trece la o treaptă superioară în ceea ce privește interioarele mașinilor lor. Mecanic (tren de rulare) oricum au fost mereu înaintea concurenței, din punctul meu de vedere. Au rezolvat-o și cu motorizările depășite și au trecut la turbo - benzină, iar anul ăsta va veni cea mai mișto bombă, 1,2 TSI (deci benzină) de 105 CP. @22nst: Dacă zici că Scirocco îți vine mic, de ce nu încerci un Passat CC. Măcar mergi la showroom și urcă-te în el. Nu are nicio treabă cu Passat-ul obișnuit. Doar numele. Am testat Passat CC, dar am postat impresiile pe alt site, așa că, dacă vrei (vreți) vă dau link într-un mesaj privat. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 15 2009, 03:09 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Mă bucur măcar că tu și alți (doar) câțiva colegi citesc și comentează. Evident că accept criticile, nu le iau în nume personal și o să țin cont de ele în măsura în care o să pot. Mai sunt si altii care citesc, dar nu are sens intotdeauna sa comentezi. Un lucru e cert, începând cu Passat CC, Vokswagen trece la o treaptă superioară în ceea ce privește interioarele mașinilor lor. Mecanic (tren de rulare) oricum au fost mereu înaintea concurenței, din punctul meu de vedere. Presa de specialitate e in favoarea Ford la capitolul tinuta de drum, sportivitate si pt VW la finisaj interior si rafinament. Am testat Passat CC, dar am postat impresiile pe alt site, așa că, dacă vrei (vreți) vă dau link într-un mesaj privat. Te rog. |
|
|
Jan 15 2009, 03:10 PM
Post
#6
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Adi, ti-am zis ca foarte multe din cele spuse de tine se regasesc in modul in care privesc si eu masinile respective. Legat de bordul Passat-ului, mie sincer imi place mai mult spatiul si aranjarea celui din vechea generatie, in ala ai spatiu pe cand la cel nou (nu vorbesc de CC ci de sedanul normal) are o dispunere ciudata si da senzatia de putin spatiu.
Poti face un copy/paste a articolului despre CC de pe acel sait, este o masina foarte frumoasa si as vrea sa vad daca chiar merita laudata . Bafta! -------------------- |
|
|
Jan 15 2009, 04:03 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Subscriu celor spuse de colegul Lucian....
Deci, scrie in continuare cu incredere... -------------------- |
|
|
Jan 15 2009, 04:51 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Presa de specialitate e in favoarea Ford la capitolul tinuta de drum, sportivitate si pt VW la finisaj interior si rafinament. Aici nu sunt acord cu presa de specialitate, care poate fi numită și "presă de specialitate". Ok, Ford, în special Focus, este mașina care combină cel mai bine sportivitatea și conforul. Nicio altă mașină nu face asta mai bine. La capitolul condus sportiv sau extrem, Golf V (Golf 6 încă n-am condus) și chiar Kia C'eed sunt mama și tatăl Focusului. Focus are o gamă de motoare slabe, mai puțin ST-ul, care oricum nu se cumpără prea bine. La Golf V de exemplu ai și motoare slabe, dar poți alege nebunii tehnologice de 1,4 litri de 170 CP.... Știu, e scump, dar măcar ai de unde alege. O mașină care îți oferă doar motoare slabe (Focus) e normal să ți se pară că are o ținută mai bună de drum decât un Golf 1,4 TSI pentru că pur și simplu prima nu prea are cum să te bage în gard. Eu, când am fost la lansarea națională a lui Focus facelift (în primăvara lui 2008), am simțit tot timpul că spatele mașinii este mai ușor decât mi-aș dori, ceea ce duce la derapajul spatelui când îți e lumea mai dragă. Și vorbesc de un Titanium 2.0 TDCI de 21.000 de euro la vremea aia. Tocmai de asta în drive-test-ul cu Focus CC am spus că acesta are o ținută mai bună de drum decât celelalte versiuni de caroserie ale Focus. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 16 2009, 10:57 AM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 20-October 07 From: Constanta Member No.: 115.173 |
Deci n-am putut folosi la maxim mecanica, în schimb ESP-ul se făcea simțit la fiecare curbă, accelerare și frână. Referitor la prezenta ESP-ului , dupa cate stiam eu , apasarea pedalei de frana cam anuleaza efectul ESP -ului. La modelele noi VW, ESP-ul intra in functiune si la apasarea franei ? Apropos, scaunele fata sunt senzatie ! Toate cele bune! This post has been edited by George I: Jan 16 2009, 11:00 AM -------------------- Sa o vad si pe asta odata !!!
|
|
|
Jan 16 2009, 01:25 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Devine interesant...cred ca ma paste si pe mine un drive-test cu Scirocco asta...arata bine, daca Adi spune ca se si misca bine s-ar putea sa intre pe lista (scurta) finala pentru schimbarea masinii sotiei...deja ma mananca palmele...
-------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Jan 16 2009, 01:59 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Deci n-am putut folosi la maxim mecanica, în schimb ESP-ul se făcea simțit la fiecare curbă, accelerare și frână. Referitor la prezenta ESP-ului , dupa cate stiam eu , apasarea pedalei de frana cam anuleaza efectul ESP -ului. La modelele noi VW, ESP-ul intra in functiune si la apasarea franei ? Apropos, scaunele fata sunt senzatie ! Toate cele bune! Pe drum alunecos, martorul de ESP din bord face ca un pom de craciun. Daca ai apucat sa pisti frana si masina incepe sa o ia razna, ESP incearca sa corecteze traiectoria. Evident, asta se intampla numai dupa ce iei piciorul de pe frana. Ideea era ca fiecare apasare de frana ducea automat la intrarea in functiune a ESP. Cam 15-20 km a fost un chin... @adrian_flavius: Nu cred că Scirocco poate fi o mașină pe placul femeilor. E spartană, brutală, are vizibilitate redusă și poziție joasă de condus, e greu sa te strecori cu ea pe stradute pentru ca poti atinge alte masini cu aripile alea spate bombate.... Prietenei mele nu i-a placut decat sa stea in dreapta, desi, in cazul anumitor masini, ar fi in stare sa-mi dea cu piper in ochi ca sa conduca doar ea. Scirocco este o masina masculina, pentru barbati. Oricum, merita testata, spunei sotiei ca i-o cumperi ei, dupa care i-o "furi" -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 16 2009, 02:15 PM
Post
#12
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Am un cunoscut-client, care are doua Scirocco, modelul anterior. A doua masina a achizitionat-o pentru piese. L-am intrebat ce parere are de modelul nou... A spus ca nu si l-ar lua...
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Jan 16 2009, 02:27 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
pentru că.... ??
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 16 2009, 02:56 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Adi, o sa vad eu cum fac...cam asta era si scopul...vreau o masina pentru ea, ceva mai mica, sa inlocuiasca Matiz-ul, dar sa aiba si ceva valente mai sportive... pentru w/e mele...dadui si eu cu un ochi pe site-ul VW...scumpicel Scirocco asta...ma rog, mai este pana cand marit Matiz-ul, nici diferenta de bani deocamdata nu prea exista, deci nu este nici o urgenta...
Oricum, imi place cum arata...si o sa fac si un drive-test, sa vedem si cum se misca... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Jan 16 2009, 03:27 PM
Post
#15
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
pentru că.... ?? Pai deocamdata parerea lui nu poate fi deact subiectiva... in sensul ca si-a exprimat-o doar dupa impresiile facute din ce a vazut... Stii cum e, cand esti pasionat de ceva... trebuiesc argumente foarte puternice sa-ti schimbe parerea. Oricum, e parerea lui... -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 02:29 PM |