Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 9 February 2011 02:20
poate, totuşi, articolele ar trebui să fie mai "spumoase", să iasă din banal; poate că sistemul "start/stop" era stricat, poate că nu au fost îndeplinite, cumulativ, cele 43 de condiţii necesare funcţionării sistemului, poate că autorul vrea să ne incite, totuşi, poate că acelaşi autor are burta prea mare, poate că "sictir "exprimă dezamăgirea, poate că site-ul "se cheamă", de fapt, "maşini.rom", poate că dragostea..., cert este că BMW (Mini)este nr.1...
scris de Anonim 15 January 2011 12:25
@Premier, am mai explicat si in text si in comentarii, ca acele conditii au fost indeplinite. Acum eu ce sa fac? Daca sistemul n-a pornit si eu asta am constatat, sa scriu ca merge perfect? Parerea mea ramane aceeasi: ceva nu este in regula cu el. @Adrian P, stiu, asta zic si eu. Chiar daca ai raspuns o data, trebuie sa o faci inca de zece ori, la aceeasi intrebare, sau sa argumentezi ipoteze noi. Nu stiu daca articolele mele sunt sau nu obiective, eu sigur le vad subiective, ca-s scrise de mine, dar incerc sa fiu impartial si echidistant. Sper sa fiu cuiva de folos, daca nu toate masinile sunt intruchiparea perfectiunii, si eu arat asta.
scris de Anonim 14 January 2011 06:56
Fratioare ce nervi tre' sa ai sa citesti toate comentariile. Articolele tale sunt obiective. Nu mai zic nimic ca i-am mai luat io apararea unuia in alta parte si p-orma ma uitam peste umar cand ieseam pe strada. Iti dai seama ce i-ar face unii de pe aici lu Clarkson?.....oi fi scris bine?
scris de Anonim 13 January 2011 08:54
Ca sistemul Start/Stop sa functioneze trebuie respectate cateva conditii: Motorul sa fie cald, masina sa nu fie in panta, frana calcata(nu si ambreiajul), ocupantii locurilor din fata sa aibe centurile puse. Am acelasi sistem pe A4 si functioneaza ireprosabil!
scris de Anonim 12 January 2011 03:11
Stimabile Vasileanu, "multijet" este denumirea de la motorizarile diesel Fiat, de ultima generatie. La benzina se foloseste "T-Jet". Asadar, am comparat 2 motoare diesel, de ultima generatie, ambele de 1.6 litri, si ambele prevazute cu tehnologia Start/Stop, in aceleasi conditii climaterice. La Audi nu vrea, la Fiat vrea. Cam cat de neprofesionisti am fi sa comparam un "benzinar" cu un diesel?!
scris de Anonim 12 January 2011 02:55
Sistemul strat stop tine cont de temperatura motorului si nu de cea a mediului ambiant. Degeaba a mers pe multijet start/stop (benzinar) pentru ca audi A1 al vostru a fost Diesel, iar motoarele de acest tip au un regim termic ceva mai rece, tocmai de accea fiind si ceva mai eficiente, pentru ca au pierderi prin degajare de caldura mai reduse. Deci la aceeasi temperatura ambianta, un Diesel se va incalzi mai tarziu decat un Otto similar.
scris de Anonim 6 January 2011 05:56
@boldfrank: inseamna ca iei masina, sa zicem la ora 12, si o duci inapoi, in aceeasi zi, la ora 16. In acest timp, tu ca jurnalist, trebuie sa iei la cunostinta toate aspectele esentiale ale masinii, si sa adaugi si tusa ta personala, intr-un review care sa fie atat documentat, cat si cuprinzator. E o performanta, nu? Si da, numai la Porsche Romania poti avea parte de "teste de 4 ore".
scris de Anonim 6 January 2011 04:40
ce inseamna ma rog "test de 4 ore" disponibil doar la Porsche Romania?
scris de Anonim 2 January 2011 11:03
Draga Ciuffy, nu crezi ca m-am saturat sa va dau mura-n gura ptr ca voi nu cititi tot? 1. Afara erau peste 3-4 grade 2. am avut masina fix pentru 4 ore, scuze ca nu am cautat cartea tehnica pe care s-o citesc intr-una dintre cele 4 ore. 3. care e diferenta dintre editori si redactori, ca pentru mine-s cam acelasi lucru. 4. A1 a fost creat fix pentru a face concurenta Mini-ului.
scris de Anonim 2 January 2011 10:15
Uau. Ce dragutz limbaj la un editor pe site-ul asta. Cam nepoliticos pentru cei care citesc acest site. Oare redactorii de la site-ul asta nu se uita si ei ce "poezii" debiteaza unii dintre editori? Eu mi-am citit manualul la masina (am un A5 Sportback) unde scrie destul de clar temperaturile la care nu merge start/stop-ul. Si dupa mine bine ca e facut asa ca nu m-as simti foarte fain sa-mi taie gazul (si implicit incalzirea) cand afara e frig. Cand e mai caldutz (peste vreo 3-4 grade) isi face treaba foarte fain. Singurul lucru cu care pot fi de acord in articol e totusi concluzia. A1 comparat cu un Mini nu prea castiga :(
scris de Anonim 30 December 2010 10:47
mai kappa, as putea sa-ti raspund asa cum meriti: HAI SICTIR! Ia reciteste matale cu atentie fraza: "Totusi, desi nu suporta comparatia, deoarece voi compara mere cu elefanti, la 26.000 Euro iti poti lua, de pe piata romaneasca, un SUV nou-nout, cu dotari cel putin egale cu cele de pe A1, sau iti poti crea o mini-flota proprie de vehicule Sandero." In special inceputul.
scris de Anonim 29 December 2010 11:23
..prietene ești haios rău, din câte te văd și mai ales la răspunsurile care le dai la comentarii, ești prăpăstios rău de tot. profesional ești varză, nu știu cine naiba te plătește încât să compari Sandero și ix35 (Hyunday) cu Audi..și încă mai lucrezi acolo. Tot articolul tău e de doi bani. Deci, așa cum ți-au mai sugerat unii de aici, pune mâna pe carte, vezi între ce și ce faci comparații, vezi care este clientela țintă pentru acea mașină și în ce măsură le întâlnește așteptările....
scris de Anonim 27 December 2010 11:36
@Marius, cu tot respectul, v-as ruga ca pe viitor cand incercati sa pareti interesant, sa imi "semnalati", nu sa-mi "signalati" ceva. Ptr ca e in limba romana ;) In alta ordine de idei, cu fix 5 zile inainte, un vehicul Marca Fiat, aflat in test drive, la temperaturi exterioare similare, motorizare 1.6 l multijet (deci tot de ultima generatie) n-avea nicio problema cu start/stop. Adica functiona. Inteleg ca LA AUDI e ceva deosebit. Si da, ar trebui sa citim si manualele de utilizare, in special cand avem "sansa" de a efectua drive teste de 4 ore. Si ptr cultura dvs. generala, sistemul start/stop, LA AUDI, poate sa nu intre in functiune atat la temperaturi scazute, cat si la unele prea ridicate. Nu stiu ce ma face sa cred ca o temperatura exterioara de + (plus) 5-10 grade Celsius nu e tocmai una prea scazuta. Poate e prima masina pe care pun mana?! Cat despre incercarea dvs de a ma face sa par ridicol, repet ca si la inceput, incercati sa folositi cuvinte care nu va depasesc.
scris de Anonim 27 December 2010 10:30
LOL Cu umil repect pentru inaltul dumneavoastra profesionalism in domeniul jurnalismului auto imi permit sa va signalez ca sistemul StartStop (la majoritatea marcilor auto) nu lucreaza sub o anumita temperatura (in spectrul temperaturilor negative), din motive evidente pe care va las sa le descoperiti singuri. Va sugerez de asemenea sa cititi eventual si manualul de utilizare daca complexitatea sarcinii profesionale va depaseste.
scris de Anonim 23 December 2010 12:35
..sandero nu e o mașină premium iar dacă vrei SUV nu te gândești la o mașină din clasa din care face parte A1. La orice mașină premium climatizarea automată este EXTRA, apropo de HELLO. Poate că ești obișnuit cu mașinile coreene.
scris de Anonim 23 December 2010 09:55
Ai dreptate, pretul este de-a dreptul exorbitant. la pretul asta iei un suv si nu unul coreean: vw tiguan tarck-field(program offroad) 2.0 tdi 140 CP si mai raman bani de ceva optiuni
scris de Anonim 23 December 2010 01:54
kappa, nu sunt obisnuit cu nimic. Incerc doar sa fiu obiectiv si echidistant. Si apropos de "hello" , da, la banii astia iti iei o mini flota de Sandero, (vreo 3), sau un Hyundai ix35, aproape full-options- ca tot vorbeai de coreene. O fi A1 masina premium, dar staniolul nu schimba gustul ciocolatei ;), si nici nu-i justifica pretul!
scris de Anonim 22 December 2010 02:21
De la viteza. Multumesc, am corectat!
scris de Anonim 22 December 2010 01:46
Buna masina asta cu tractiune manuala!
scris de Anonim 22 December 2010 01:45
Buna masina daca are "tractiune manuala". Citez din text: "Masini.ro a testat Audi A1, versiunea 1.6 litri, turbodiesel, cu tractiune manuala, in cinci trepte, echipat suplimentar cu Competition Kit pentru A1, atat pentru interior, cat si pentru exterior. Standardul de echipare este Ambition, adica varful de gama. "
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.